اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

10 تا 20 مهر‌ ماه جاری انجام می‌شود؛

ثبت‌نام آزمون‌های فنی و حرفه‌ای اصفهان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره سنجش و مهارت اداره کل فنی و حرفه‌ای استان اصفهان گفت: 10 تا 20 مهر‌ماه سال جاری ثبت‌نام آزمون‌های ادواری فنی و حرفه‌ای اصفهان به صورت الکترونیکی انجام می‌شود. .

ثبت‌نام آزمون‌های فنی و حرفه‌ای اصفهان
مسعود دانشمند امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به نحوه ثبت‌نام و اجرای آزمون‌های ادواری اظهار داشت: در سال جاری ثبت‌نام و اجرای این آزمون‌ها در تمام کشور و به صورت هم‌زمان صورت می‌گیرد و این موضوع یکی از مهم‌ترین نتایج سیاست‌ها و برنامه‌های فنی و حرفه‌ای در سال جهاد اقتصادی است.
وی به اجرای آزمون‌های ادواری در رشته‌های اشاره کرد و افزود: این آزمون‌ها در تمام رشته‌های مهارتی، فنی، رایانه، خدماتی و دیگر رشته‌ها اجرا می‌شود و قالیبافی، صنایع ساختمان و صنایع دستی از رشته‌های این آزمون کشوری و سراسری محسوب نمی‌شوند.
رئیس اداره سنجش و مهارت اداره کل فنی و حرفه‌ای استان اصفهان با اشاره به اینکه متقاضیان برای شرکت در این آزمون‌ها باید اقدامات لازم را انجام بدهند، تصریح کرد: متقاضیان باید از ابتدای ماه آینده با مراجعه به دفاتر پستی نسبت به دریافت دفترچه‌های این آزمون‌ها اقدام کنند.
وی با اشاره به اهمیت ساماندهی ثبت‌نام و اجرای این آزمون‌ها اشاره کرد و ادامه داد: با توجه به برنامه‌ریزی‌ها و اقدامات صورت گرفته در راستای آزمون‌های ادواری، ثبت‌نام و اجرای این آزمون‌ها در سال جاری ساماندهی شده‌اند و متولیان این موضوع اقدامات لازم را نسبت به ثبت‌نام و اجرای آنها به صورت هم‌زمان و در تمام کشور انجام داده‌اند.
دانشمند با اشاره به تهیه دفترچه‌های این آزمون برای هر یک از استان‌ها تاکید کرد: در حال حاضر نظام جامع ملی مهارت و فناوری در تمام مراکز فنی و حرفه‌ای سطح کشور اجرا شده است و تمام برنامه‌ها و سیاست‌های این سازمان بر اساس این سازمان صورت می‌گیرد.
وی به الکترونیکی شدن ثبت‌نام‌های فنی و حرفه‌ای اشاره کرد و بیان داشت: با توجه به این نظام تمام ثبت‌نام‌ها در مراکز این سازمان به صورت الکترونیکی بوده و این موضوع در راستای دست‌یابی به جامعه الکترونیکی و مجازی نقش موثری دارد.
رئیس اداره سنجش و مهارت اداره کل فنی و حرفه‌ای استان اصفهان اضافه کرد: در سال جاری ثبت‌نام و اجرای این آزمون‌های ادواری از دهم تا بیستم مهر‌ماه در تمام کشور و به صورت هم‌زمان صورت می‌گیرد و متقاضیان شرکت در این آزمون‌ها باید در مدت زمان مشخص شده اقدامات لازم را نسبت به این موضوع انجام بدهند.
انتهای پیام/ل20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول