اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه پیام‌نور ریگان خبر داد:

افزون 5 رشته جدید به دانشگاه پیام‌نور ریگان

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه پیام‌نور واحد ریگان گفت: پنج رشته جدید به دانشگاه پیام‌نور واحد ریگان اضافه شده است.

افزون 5 رشته جدید به دانشگاه پیام‌نور ریگان
به گزارش خبرگزاری فارس از ریگان،‌ ‌ایرج رحیم‌زاده پیش از ظهر امروز در گردهمایی دانشجویان جدید‌الورود دانشگاه پیام‌نور واحد ریگان اظهار داشت: رشته‌های مهندسی علوم کشاورزی، مهندسی کامپیوتر نرم‌افزار، مشاوره راهنمایی، شیمی محض و زیست‌شناسی عمومی به رشته‌های این دانشگاه افزوده شده است.
وی با بیان اینکه در حال حاضر رشته‌های دانشگاه پیام‌نور ریگان به 12 رشته افزایش یافته، افزود: با افزایش این رشته‌های دانشگاهی تعداد دانشجویان این دانشگاه به 85 نفر رسیده است.
رحیم‌زاده بیان داشت: ساختمان دانشگاه پیام‌نور ریگان در سه طبقه و با اعتبار یک میلیارد و 100 میلیون تومان در نیمسال تحصیلی 90 به بهره‌برداری می‌رسد.
وی با اشاره به اینکه دانشگاه پیام‌نور واحد ریگان در سال 86 با دو رشته دانشگاهی راه‌اندازی شد، عنوان کرد: دانشجویان با هدف می‌توانند به موفقیت دست یابند، برای رسیدن به هدف باید خلاقیت داشت و با جدیت کار را دنبال کرد.
رحیم‌زاده بیان داشت: دانشجویان شهرستان ریگان سال جاری برای نخستین بار در اردوهای جهادی حضوری فعال داشتند و تعداد 70 نفر از آن‌ها در زمین‌های فرهنگی، آموزشی، عمرانی، بهداشتی و کشاورزی شرکت و به مردم محروم ریگان خدمات‌رسانی کردند.
حجت‌الاسلام علی حیدری‌نسب امام جمعه ریگان نیز در این گردهمایی با تبریک دهه کرامت و تأکید بر الگوبرداری از ائمه‌ اطهار (ع) اظهار داشت: آنقدر علم و دانش مهم است که جویندگان می‌توانند به دورترین نقاط بروند.
محمد برزنگ فرماندار ریگان نیز با تبریک آغاز سال تحصیلی جدید، دانشجویان را به الگو‌پذیری از شهید چمران دعوت و تصریح کرد: سعادت، شقاوت، عزت و ذلت جامعه بستگی به دانشگاه دارد.
وی بیان داشت: دانشجویان باید خلا‌ءهایی که در شهرستان وجود دارد را برطرف کنند.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول