اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده بسیج سپاه ناحیه درمیان خبر داد:

راه‌اندازی دفتر حقوق ایثارگران و جانبازان در درمیان

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه درمیان گفت: به منظور ارائه مشاوره حقوقی، پیگیری و حل مشکلات حقوقی رزمندگان و ایثارگران شهرستان دفتر حقوقی در بسیج سپاه ناحیه درمیان راه‌اندازی شده است.

راه‌اندازی دفتر حقوق ایثارگران و جانبازان در درمیان
به گزارش خبرگزاری فارس از درمیان، حسین مقدادی ظهر امروز در مراسم تجلیل از بسیجیان و رزمندگان شهرستان درمیان اظهار داشت: در حال حاضر تعداد یک‌هزار و 24 رزمنده و یادگار هشت سال دفاع مقدس در شهرستان درمیان زندگی می‌کنند که 80 درصد آنها در بخش قهستان مستقرهستند؛ مرزنشینان غیور شهرستان درمیان بیش از 250 شهید، آزاده و جانباز تقدیم اسلام و انقلاب کرده‌اند.
فرمانده سپاه ناحیه درمیان اضافه کرد: کمک به مرمت و بهسازی دو باب منزل از رزمندگان شهرستان، توزیع 60 سبد غذایی بین ایثارگران و رزمندگان به ارزش تقریبی یک میلیون و 300 هزار تومان و معرفی 30 نفر از فرزندان رزمندگان و ایثارگران به نهادهای دولتی و خصوصی برای ایجاد اشتغال از مهم‌ترین برنامه‌های انجام شده بسیج ناحیه درمیان در سال جاری به شمار می‌رود.
وی از هزینه‌کرد مبلغ 152 میلیون و 500 هزار تومان در اجرای طرح‌های اردوهای جهادی طرح هجرت سه شهرستان خبر داد و تصریح کرد: این مبالغ برای اجرا، مرمت و بهسازی شش فضای آموزشی، شش مسجد، چهار پایگاه مقاومت، گلزار شهدا، دو حمام، برگزاری کلاس‌های فرهنگی، هنری، عقیدتی و آموزشی هزینه شده است.
فرمانده بسیج ناحیه درمیان از آموزش 70 هزار نفر روز در کلاس‌های اردوهای جهادی خبر داد و تصریح کرد: همچنین تابستان امسال بیش از 10 اکیپ دانشجویی برای آموزش و تقویت مبانی علمی دانش‌آموزان در مناطق و روستاهای دور افتاده شهرستان اعزام شده‌اند.
وی از بسیجیان به عنوان سرداران جنگ نرم یاد کرد و افزود:  دفاع از مقدسات و ایدئولوژی اسلام ایجاب می‌کند که در مقابل خطراتی که آن را تهدید می‌کند به گونه‌ای منطقی و شیوه‌ای صحیح با آن خطر برخورد کرد.
مقدادی مقابله با استکبار، توطئه‌های فرهنگی دشمن در جنگ نرم و مقابله با فتنه‌های بدخواهان نظام را مهم‌ترین مأموریت‌های بسیج در درمیان برشمرد و ابراز داشت: با توجه به جایگاه بسیار حساس بسیج در نشان دادن چهره نظام جمهوری اسلامی و ایجاد جاذبه در درون جامعه برای مشارکت و جذب هرچه بیشتر جوانان و نوجوانان به سمت الگوهای سازنده مبتنی بر هویت ملی و مذهبی از دیدگاه مقام معظم رهبری، بسیج و بسیجی مسئولیتی سنگین را به عهده داشته و باید ارتش معنوی مردمی را پایه‌ریزی کند.
فرمانده بسیج درمیان با بیان اینکه دشمن از ادبیات سیاه و تاریک در جنگ نرم علیه ملت و نظام مقدس جمهوری اسلامی استفاده می‌کند، یادآور شد: در جنگ نرم دشمن به روحیه به عنوان یکی از عوامل قدرت ملی خدشه وارد می‌کند، عزم و اراده ملت را از بین می‌برد، مقاومت و دفاع از آرمان و سیاست‌های نظام را تضعیف می‌کند چرا که می‌داند فروپاشی روانی یک ملت می‌تواند مقدمه‌ای برای فروپاشی سیاسی امنیتی و ساختارهای آن باشد.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول