اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در بیانیه اعتراض‎آمیز 70 تن از جانبازان شیمیائی گلستان:

وبلاگ جانبازان تقدیر شده BBC نماینده ما نیست

خبرگزاری فارس: هفتاد تن از جانبازان شیمیائی 50 درصد به بالای گلستان با انتشار بیانیه‎ای اعلام کردند: وبلاگ جانبازان تقدیر شده از شبکه منحط و منافق BBC هرگز نماینده ما نیست.

وبلاگ جانبازان تقدیر شده BBC نماینده ما نیست
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، در این بیانیه آمده است: سایت بی‎باک نیوز در یک سیاه‎نمایی آشکار، برگرفته از وبلاگ شیمیائی، تقدیر شده از شبکه خبری منحط BBC مطلبی را تحت عنوان: گزارش زندگی جانبازی در جنگل نهارخوران و عدم توجه اهالی استانی از یک گلستانی که مدعی است جانباز شیمیائی است، منتشر کرده که این فرد در یک ماه گذشته با مظلوم‎نمایی و انتشار تصاویر ساختگی از زندگی خود، در چادری در جنگل نهارخوران گرگان مبلغ 7 میلیون تومان با ارسال حدود 900 پیامک به وبلاگ کسائی‎زاده، به نقل از این وبلاگ، از سوی مردم عاشق به جامعه جانبازی، به وی کمک شده است.
در این بیانیه تاکید شد: مقام رفیع جانبازی، به فرموده مولایمان امام خامنه‎ای؛ این وزنه‎های ایثار هرگز با هیچ رقمی قابل مقایسه نیست. اینک از سوی جمعی از جانبازان شیمیایی استان گلستان، جوابیه‎ایی به هوچی‎گری سایت کم‎مخاطب و دست چندمی بی‎باک نیوز و سیاه‎نمایی‎های وبلاگ شیمیائی که هرگز نماینده ما جانبازان شیمیائی نمی‎باشند، بدین شرح منتشر می‎شود.
این بیانیه می‎افزاید: سایت بی‎باک نیوز با بی‎درایتی و دروغ آشکار و سیاه‎نمایی، از مقام بلند آسمانی جانبازان، در اقدامی وقیع، بر انتشار مطلبی تحت عنوان: گزارش جانبازی در جنگل نهارخوران و عدم توجه اهالی استان به این فرد خطائی نابخشودنی را مرتکب شده است.
در ادامه این بیانیه آمده است: بهتر بود این سایت که تمامیت‎اش، را از وبلاگ شیمیائی برداشته، وبلاگی که تقدیر شده از سوی شبکه منافق و کینه‎توز بی بی سی است و علیه آرمان‎های جانبازی و رهبری است، پیش از انتشار مطلب سری به استان گلستان می‎زدید و از کمیت زندگی این فرد آگاه می‎شدید و خبرهای خلاف واقع منتشر نمی‎کردید تا دچار گناه نابخشودنی نشوید.
این بیانیه تاکید شد: معمول است که در شهرستان گرگان خیل زیادی از مردم به خاطر خوش آب و هوا بودن جنگل نهارخوران بیش از پنج ماه از سال را، با بر پا کردن چادر در این جنگل زندگی می‎کنند.
در این بیانیه گفته شد: اول اینکه تصویری که این فرد مدعی از بی‌خانمانی‎اش، برای شما ارسال کرده است، جایی است در شهر بازی، که اصلا کسی نمی‎تواند، آنجا شبانه‎روز اطراق کند، اصلا در این عکس شما زندگی می‎بینید، تازه مگر شما مدعی نیستید که مبلغ 7 میلیون تومان در کاسه گدائی این فرد از سوی مردم انداخته‎ائید و در وبلاگ‎تان منتشر کردید، اگر این شخص آبرومند بود باید می‎رفت، سرو سامانی به خانواده‎اش می‎داد، پس چرا هنوز مرتب شبانه‎روز برای شما و شبکه منحط BBC پیامک ارسال می‎کند که من را نجات بدهید. 
این بیانیه می‎افزاید: با این روش جامعه را به سمت بی‎قانونی سوق داده و متاسفانه شما کلمه مقدس جانبازی را در بین جامعه و مردم با هوچیگری مخدوش می‎کنید.
در این بیانیه با اشاره به اینکه از جانبازی گدائی ارائه داده، به نوعی تصویری سیاه از زندگی جانبازان می‎سازید، تاکید شد: رزمندگانی که روزگاری تمام هستی خود را بر کف نهاده و زخمی شده‎اند اکنون تحت هیچ شرایطی حاضر نخواهند شد که حتی در بدترین شرایط سخت و مشقت بار زندگی، بروند در جنگل زندگی کنند و کاسه گدایی‎شان را بر بام سایت و بلاگ شما بیاویزند.
با سیاه کردن نام مقدس جانبازی، این روزها بعضی از رسانه‎ها و افراد، پا پیش‎تر گذاشته و با فنا کردن جایگاه بلند و آسمانی‎شان، دربدر در پی نشان دادن چهره خود هستند.
در بیانیه آمده است: کسانی که حتی افتخارشان این است که BBC فارسی وبلاگشان را معرفی کرده است و متاسفانه عین همان را از شبکه خبری 20؛30 خودمان هم نظاره‎گر بودیم.
این بیانیه در پایان می‎افزاید: ما جانبازان شیمیائی استان گلستان اعلام می‎کنیم که سایت بی‎باک نیوز مرتکب خطائی آشکار شده و همچنین وبلاگ جانبازان تقدیر شده از شبکه منحط و منافق BBC هرگز نماینده ما نیست و باید از روشی که در پیش گرفته‎اند عذرخواهی کرده و سراغ سوژه‎های خبرساز دیگری بروند.
انتهای پیام/ر20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول