اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده بسیج خواهران شوشتر:

تکریم جانبازان نوعی عبادت است

خبرگزاری فارس: فرمانده بسیج خواهران شوشتر گفت: تکریم جانباز و گرامی داشتن جایگاه این ایثارگران نوعی عبادت است و باید در این مسیر همه آحاد جامعه به ویژه مسئولان تلاش کنند.

تکریم جانبازان نوعی عبادت است
به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، عالیه پور عوض ظهر امروز در مراسم تجلیل از جانبازان قطع نخاع شهرستان اظهار داشت: رسالت جانبازان در دوران کنونی، رسالت حضرت زینب(س)است.
وی با اشاره به شرایط ایران اسلامی در هشت سال دفاع مقدس بیان کرد: در هشت سال دفاع مقدس جوانان و شیر مردانی از خانواده‌های مذهبی و البته فقیر برای پاسداری از اسلام و ارزش‌های الهی این نظام در جبهه‌های نبرد حاضر شدند.
وی ادامه داد: رزمندگان در عرصه‌های نبرد حق علیه باطل با توکل برخدا، ولایت‌مداری و شجاعت با دشمنان اسلام پیکار کردند و در این باره از هیچ تلاشی فروگذار نکردند.
این مسئول فرهنگی شهرستان شوشتر تصریح کرد: شهدا، آزادگان و جانبازان زیادی برای نظام اسلامی باقی ماندند که امروزه به عنوان ذخایر این انقلاب محسوب می‌شوند.
فرماندار حوزه خواهران با بیان اینکه این جانبازان با تقدیم عضوهای بدنشان به منظور حراست از ناموس و شرف این نظام روحیه شهامت و ایثار خویش را ثابت کردند، افزود: آنها به این وضعیت جسمانی و روحی خود افتخار می‌کنند چرا که در راه امام حسین(ع) و حضرت ابوالفضل‌العباس(ع) گام برداشتند.
پور عوض اضافه کرد: امروزه جامعه و مسئولان باید بدانند که موفقیت‌ها، موقعیت‌ها و دستاوردها مدیون جانفشانی‌ها و ایثارگری‌های همین جانبازان و شهداست و هر چه قدر برای آنان تلاش کنند باز هم ناچیز و ناقص است.
وی گفت: اگر مسئولان می‌خواهند خادم شهدا و جانبازان باشند حداقل هفته‌ای چند دیدار با خانواده شهدا و جانبازان را در دستور کار خود قرار دهند و برای حل نیازمندی‌ها و مشکلات این خانواده‌های معزز تا حد توان تلاش کنند.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول