اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل انجمن دفاع از حقوق جانبازان سلاح‌های شیمیایی فارس:

تکریم رهبری از جانبازان یادآوری وظایف مسئولان بود

خبرگزاری فارس: مدیرعامل انجمن دفاع از حقوق جانبازان و قربانیان سلاح‌های شیمیایی فارس گفت: تکریم و تجلیل مقام عظمای ولایت از اسوه‌های مقاومت و ایثار و آن نیز در این سطح، بیش از پیش وظایف متولیان امر را به آنان یادآوری کرد.

تکریم رهبری از جانبازان یادآوری وظایف مسئولان بود
غلامحسین چوبینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: دیدار گروهی از جانبازان ضایع نخاعی با رهبر معظم انقلاب در هفته دفاع مقدس و تفقد ایشان از آنها با در آغوش کشیدن‌شان و بوسه‌باران کردن آنان دل هر بیننده‌ای را سرشار از شور و شعف و چشم او را از اشک شوق پر می‌کرد و بغض گلوی او را می‌گرفت.
وی افزود: بدون شک آنچه اتفاق افتاد بیش از آنکه کاری زمینی باشد آسمانی بود، چراکه رهبری معظم جایگاه رفیع آن عزیزان را در پیشگاه خداوند منان با چشم دل به خوبی می‌دید و دست خدا را برسر آنها نظاره‌گر بود.
مدیرعامل انجمن دفاع از حقوق جانبازان و قربانیان سلاح‌های شیمیایی فارس اضافه کرد: این محبت نایب امام عصر (عج) تاج زرینی بود بر سرهای هرگز خم نشده جانبازان سلحشور، و  مدال افتخار دیگری بر قامت‌های تا ابد راست این سرسپردگان راه ولایت بود.
چوبینی ادامه داد: چنین مراسم پر از صفا و صمیمیتی و الطاف بی‌کران حضرتشان، رنج سالیان را از چهره اسطوره‌های مقاومت و ایثار زدود و خستگی را از تن خانواده‌ها و به ویژه همسران صبور جانبازان به در و تحمل ادامه راه پر رنج پیش‌رو را آسان کرد.
وی همچنین گفت: چنین صحنه‌هایی چشم جهانیان را خیره و نور امید را نه تنها در دل مسلمانان بلکه در دل هر انسان آزاده‌ای زنده و شکر داشتن چنین رهبری رئوف را بیش از پیش بر همگان فرض کرد.
چوبینی تصریح کرد: تکریم و تجلیل معظم‌له از اسوه‌های مقاومت و ایثار و آن نیز در این سطح، بیش از پیش وظایف متولیان امر را به آنان یادآوری کرد.
این جانباز شیمیایی خاطرنشان کرد: انجمن دفاع از حقوق جانبازان و قربانیان سلاح‌های شیمیایی فارس به نوبه خود از طرف جامعه ایثارگری ضمن تشکر و قدردانی از ولی امر مسلمین، تجدید بیعت خود را با معظم‌له اعلام می‌دارد.
وی در ادامه بیان کرد: توجه مسئولان را نسبت به تکریم هرچه بیشتر ایثارگران و ترویج مضاعف فرهنگ ایثار و شهادت را که بی‌شک مهم‌ترین متضمن امنیت ملی است و همچنین جبران غفلت‌های گذشته معطوف می‌داریم و از آنان اهتمام ویژه به منویات مقام معظم رهبری را نسبت به ایثارگران و فرهنگ ایثار طلب می‌کنیم.
چوبینی در پایان بیان کرد: از تمام مردم شریف و شهیدپرور ایران برای بهبود و تحمل و صبر مصائب تمام جانبازان التماس دعا داریم.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول