اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشکده تربیت دبیر فنی صومعه‌سرا خبر داد:

تحصیل 1350 دانشجو در دانشکده فنی صومعه‌سرا

خبرگزاری فارس: رئیس دانشکده تربیت دبیر فنی صومعه‌سرا از تحصیل یک‌ هزار و 350 دانشجو در هفت رشته آموزش عالی در مقاطع کاردانی و کارشناسی در این دانشکده خبر داد.

تحصیل 1350 دانشجو در دانشکده فنی صومعه‌سرا
محمدعلی تجربه‌کار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در صومعه‌سرا با اشاره به ضرورت علم‌آموزی در مدارج عالی در بین جوانان اظهار داشت: راهیابی جوانان به دانشگاه‌ها و تحصیل در حوزه آموزش عالی از اهداف بزرگ و مهم نظام در راستای توسعه و پیشرفت است.
وی آغاز به فعالیت دانشکده تربیت دبیر فنی در صومعه‌سرا را از سال 73 عنوان کرد و گفت: در حال حاضر با همکاری دانشجویان برای ارتقای فضای علمی و فرهنگی کشور فعالیت‌های بسیاری صورت می‌گیرد.
رئیس دانشکده تربیت دبیر فنی صومعه‌سرا با اشاره به تعداد دانشجویان این دانشکده بیان داشت: در حال حاضر یک ‌هزار و 350 دانشجو در هفت رشته آموزش عالی در مقاطع کاردانی و کارشناسی مشغول به تحصیل هستند
این مسئول 485 دانشجو از مجموع دانشجویان مذکور را ورودی سال تحصیلی جدید برشمرد و متذکر شد: پذیرش این دانشجویان در رشته‌های مهندسی برق الکترونیک، الکترونیک عمومی، رایانه، ساختمان، حسابداری و سازه‌های چوبی در مقطع کاردانی و مهندسی صنایع چوب در مقطع کارشناسی هستند.
تجربه‌کار تعداد دانشجویان در حال تحصیل دانشکده فنی صومعه‌سرا در مقطع کارشناسی رشته مهندسی صنایع چوب را بالغ بر 60 دانشجو عنوان کرد و بیان داشت: با توجه به دارا بودن امکانات آزمایشگاهی، دو رشته آزمایشگاهی جدید در مقطع کارشناسی در آینده نزدیک در این دانشکده راه‌اندازی می‌شود.
وی با بیان برخی مشکلات و مباحث دانشجویان دانشکده تربیت دبیر فنی صومعه‌سرا ادامه داد: دور بودن مسیر دانشکده از مرکز شهر و کمبود وسایل نقلیه عمومی یا تاکسی برای رفت و آمد دانشجویان از جمله این مباحث پیش رو است.
این مسئول عدم همکاری شهرداری صومعه‌سرا در آسفالت مسیر 20 متری منتهی به ورودی دانشکده و عدم ارائه آیین‌نامه تشکیلاتی جدید برای تخصیص الحاق آموزش و پرورش با آموزش عالی دانشگاه فنی و‌حرفه‌ای را از دیگر این مشکلات عنوان کرد.
وی با بیان دیگر فعالیت‌های مشترک دانشگاه و دانشجویان تصریح کرد: در کنار فعالیت‌های آموزشی و علمی، فعالیت‌های فرهنگی، گردشگری و تاریخی مانند اعزام به اماکن زیارتی و باستانی و مناطق عملیاتی جنگی برای دانشجویان ارائه می‌شود.‌
تجربه‌کار انجام این فعالیت‌ها در حوزه دانشگاهی را در کنار فعالیت‌های علمی در روحیه و منش دانشجویان تاثیرگذار دانست.
این مسئول از فارغ‌التحصیلی 270 دانشجوی دانشکده مذکور همزمان با آغاز ترم پاییزه امسال خبر داد و اذعان داشت: این دانشجویان در رشته‌های مختلف مهندسی در مقطع کاردانی و کارشناسی فارغ‌التحصیل شده‌اند.
انتهای پیام/ن20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول