اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست دانشگاه تفرش:

تلاش در راستای ارتقای دانش رسالت دانشجویان است

خبرگزاری فارس: سرپرست دانشگاه تفرش گفت: تلاش در راستای ارتقا سطح علمی و دانش‌افزایی مهم‌ترین رسالت دانشجویان در عصر کنونی است.

تلاش در راستای ارتقای دانش رسالت دانشجویان است
به گزارش خبرگزاری فارس از اراک احمدرضا ربانی عصر امروز در مراسم معارفه دانشجویان جدید‌الورود دانشگاه تفرش افزود: دانشجویان پرچمداران حرکت‌های موثر در جامعه هستند که باید با تلاش و کوشش و افزایش بصیرت و آگاهی راهکارهای مقابله با ترفندهای دشمن را شناسایی و به کار گیرند.
وی با تاکید بر ضرورت مجاهدت در سنگر استقلال علمی کشور خاطرنشان کرد: دانشجویان سربازان استقلال و آزادی و آینده‌سازان فردای کشور هستند که باید با جدیت به دنبال کسب علم و دانش باشند.
سرپرست دانشگاه تفرش تاکید کرد: دانشجویان باید با پشتکار، تلاش و اراده روز به روز توان علمی و سطح آگاهی‌های خود را افزایش داده و در راستای سربلندی ایران اسلامی در عرصه علم بکوشند.
ربانی با اشاره به فراهم بودن تمامی بسترها برای تلاش علمی دانشجویان در این دانشگاه اظهار داشت: فارغ‌التحصیلان دانشگاه تفرش با کسب رتبه‌های تک رقمی در کنکور کارشناسی ارشد سال 90 هم اکنون در دانشگاه‌های مادر کشور نظیر دانشگاه شریف و امیرکبیر فصل جدیدی از تحصیل خود را آغاز کرده‌اند که این مایه افتخار این دانشگاه است.
امام جمعه شهرستان تفرش نیز با بیان اینکه دانشگاه محیطی مناسب برای تبادل فرهنگ‌های متفاوت و ورود به عرصه‌های علمی در مقاطع بالاتر است، بیان داشت: دانشجویان باید در راستای دانش اندوزی و رشد توان علمی، فرهنگی، اخلاقی و تربیتی کشور لحظه‌ای از تلاش و کوشش غفلت نکنند.
حجت‌الاسلام روح‌الله ولدبیگی افزود: دانشجویان باید  بهره گیری از دستورات انسان‌ساز اسلام و تلفیق دو عنصر تعهد و تخصص نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در فتح قله‌های علم و دانش سرعت ببخشند.
وی تاکید کرد: علم و دانش باید همراه با تزکیه و تقوا باشد، زیرا رمز رسیدن به کمال داشتن علم همراه با تزکیه و تقوا است.
مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تفرش نیز گفت: توکل و تکیه به خداوند مهم‌ترین وظیفه بندگان الهی در کسب قله‌های علم و پیشرفت است.
حجت‌الاسلام جواد موسوی افزود: دانشجویان در بدو ورود به دانشگاه باید معرفت خود را به خدا افزایش دهند، زیرا اول علم شناخت خداوند و آخر آن سپردن آن به خداوند متعال است.
محمداسماعیل کفایتی معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تفرش نیز اظهار داشت:   تلاش در جهت کسب مهارت‌های علمی تضمین کننده آینده شغلی و کسب قله‌های علم و فناوری در کشور و جهان است.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول