اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون دانشکده علوم پزشکی نیشابور:

اماکن وابسته به دانشکده علوم پزشکی خانه دانشجویان است

خبرگزاری فارس: معاون دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی نیشابور گفت: تمام اماکن وابسته به دانشکده در نقاط مختلف شهرستان، خانه دانشجویان است.

اماکن وابسته به دانشکده علوم پزشکی خانه دانشجویان است
به گزارش خبرگزاری فارس از نیشابور، اباصلت برجی صبح امروز در مراسم گشایش رسمی سال تحصیلی دانشجویان این دانشکده در تالار اجتماعات دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی نیشابور اظهار داشت: برخی کمبودهای سخت‌افزاری نباید مانع پیشرفت دانشجویان با اراده این دانشکده شود.
معاون دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی نیشابور افزود: توانمندی فرد دانشجو، حرف آخر را می‌زند.
وی با بیان اینکه دانشکده در راستای توسعه حرکت می‌کند، اظهار داشت: دولت، بودجه و مردم، اعتبار دهند تا توسعه دانشکده شکل بگیرد.
این استاد دانشگاه تصریح کرد: آن چیزی که در اختیار مسئولان دانشکده باشد در حد امکان و در بالاترین سطح برای دانشجویان فراهم می‌آوریم.
برجی یادآور شد: البته با توجه به ساختار دانشکده ما باید بخشی از امکانات را برای مسائل بهداشتی، درمانی مردم بپردازیم.
وی همچنین گفت: علم، وسیله و ایمان، ادب را می‌سازد و اگر ایمان تقویت شد به علم جهت و هدف می‌دهد.
وی با اشاره به عملکرد برخی از دانشمندان غربی که در تسلیحات مدرن و اتمی کارکرده و نتایج تولیدات آن‌ها در قرن جاری موجب کشتار ده‌ها میلیون نفر انسان شده است، افزود: امام خمینی(ره) فرمودند دانشگاه کارخانه آدم‌سازی است و بنابراین دانشجوی جامعه اسلامی باید به دنبال کسب علمی برود که خروجی آن سلامت و رفاه و ارتقای وضعیت زندگی انسان‌ها از یک جهت و از جهت دیگر تشکیل یک زندگی اخلاقی باشد.
برجی با تأکید بر برنامه‌ریزی دانشکده علوم پزشکی بر روی تقویت ایمان دانشجویان، خاطرنشان کرد: دانشجویان باید به گونه‌ای رفتار خود را مدیریت کنند که به هنگام دانش‌آموختگی تفاوت مثبتی را نسبت به هنگام ورودشان ارزیابی کنند.
گروه سرود «آسمان» قطعه‌ای را با عنوان « ستاره‌های خاکی» با شعر سیدجواد هاشمی به آهنگ‌سازی شهروز حقی به با تک‌خوانی زهرایی و به سرپرستی احسان صادقیان اجرا کرد که با تشویق حاضران همراه بود.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول