اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج دانشجویی همدان:

دشمن در پی تزریق اندیشه‌های مسموم به دانشجویان است

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج دانشجویی همدان گفت: دشمن در پی تزریق اندیشه‌های مسموم به دانشجویان است.

دشمن در پی تزریق اندیشه‌های مسموم به دانشجویان است
به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، محمود قاسمی بعد از ظهر امروز در جمع دانشجویان جدیدالورود دانشگاه علوم پزشکی همدان، با بیان اینکه جوانان و خصوصاً قشر دانشجو از جمله اهداف استکبار جهانی هستند، اظهار داشت: این یک واقعیت است که دشمن به صورت ماهرانه روی تفکر و جسم و روح قشر جوان تمرکز کرده است که همه جوانان باید این بحث را جدی بگیرند.
وی ابراز داشت:‌ ما در معرض تهدیداتی از ناحیه دشمنان اسلام و ایران اسلامی هستیم که با اتکای به نفس، باورهای دینی و اعتقادی در برابر آن ایستادگی کنیم.
مسئول بسیج دانشجویی همدان با تأکید بر لزوم ارتقای شأن دانشجویان، گفت: شما دانشجویان باید ظرفیت‌های خود را ارتقا دهید و مانع ترویج ناهنجاری‌ها و نامناسبات در محیط خوابگاه دانشجویی یا دانشگاه شوید چرا که هر دانشجو بر اساس بینش خود باید در راستای اعتلای نظام گام بردارد.
وی متذکر شد: خوابگاه‌های دانشجویی باید محیط افزایش معلومات دینی، اخلاقی و انسانی باشد که بر این اساس شما دانشجویان در هر زمان که احساس کردید این فضا در معرض خطر است باید مراتب را به دانشگاه منعکس کرده و شرایط را به درستی مدیریت کنید.
قاسمی با اشاره به مواد مخدر مدرن، یادآور شد: این مورد از جمله دیگر خطرات در کمین جوانان و خصوصاً قشر دانشجو است که در راستای افزایش بینش در برابر آن باید با مدیریت عمل کنید.
وی با اشاره به عرصه سیاسی نیز عنوان کرد: انتظار ما از دانشجویان این است که برای ورود در عرصه‌های سیاسی بازی‌های سیاسی را نیز بدانند چرا که محیط دانشگاهی ناگزیر از ورود به عرصه‌های سیاسی است و دانشجو نیز بر این مبنا باید فراملی باشد.
مسئول بسیج دانشجویی همدان تصریح کرد: عفت، حیا و پاکدامنی مختص دین نیست بلکه از فطرت انسانی است که دین بر آن صحه گذاشته است پس هر انسان صالح و سالمی طرفدار عفت بوده و از ابتذال احساس انزجاز دارد و بر این اساس است که دانشجویان توقع داریم با پوشش‌های مناسب فضای دانشگاهی را پوشش بدهند.
وی ابراز داشت: بخشی از خطراتی که متوجه دانشجویان است به محیط دانشگاه، فیلم‌ها، کتاب‌ها و بلوتوث‌های نامناسب مربوط می‌شود که در این راستا نیز این قشر باید ظرفیت‌های خود را از حقایق دین و آموزه‌های قرآنی بالا ببرند.
قاسمی خطاب به دانشجویان، متذکر شد: شما باید به حدی اذهان خود را از ارزش‌های اصیل دین و قرآن پر کنید تا دشمن برای پر کردن خلأهای شما پیشگام نشود و اندیشه‌های مسموم را به شما تزریق نکند.
وی در پایان با اشاره به وظیفه خطیر دانشجویان در باب کسب مدارج علمی و اخلاقی، بانوان را مورد خطاب قرار داد و متذکر شد: شما نیز باید با تکیه بر آموزه‌های اصیل دینی و ارزش‌های اخلاقی حدود را برای خود مشخص کنید و اجازه ورود هر هوسرانی را به حریم خود ندهید.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول