اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مسابقات تیراندازی ناجا؛

دانشگاه نیروی انتظامی قهرمان مسابقات تیراندازی ناجا شد

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت‌های ورزشی و مسابقات ورزشی ناجا گفت: تیم دانشگاه نیروی انتظامی در مسابقات تیراندازی ناجا به مقام قهرمانی رسید.

دانشگاه نیروی انتظامی قهرمان مسابقات تیراندازی ناجا شد
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، اکبر محمدی شامگاه چهارشنبه در مراسم اختتامیه مسابقات تیراندازی که در هتل پیام زنجان برگزار شد، اظهار داشت: مسابقات تیراندازی ناجا از روز 20 شهریور آغاز شده بود.
وی با اشاره به شرکت 42 تیم از استان‌ها و یگان‌های مستقل نیروی انتظامی در مسابقات تیراندازی ناجا افزود: مسابقات تیراندازی ناجا با حضور 482 برگزار شد.
رئیس هیئت‌های ورزشی و مسابقات ورزشی ناجا با اشاره به برگزاری مسابقات تیراندازی ناجا در پنج رشته تصریح کرد: مسابقات تیراندازی ناجا در پنج رشته تفنگ کلاشینکف، مسلسل ام پی فایو، کلت جنگی، کلت بادی و تفنگ بادی برگزار شد.
وی با اشاره به قهرمانی دانشگاه نیروی انتظامی در مسابقات تیراندازی ناجا افزود: تیم دانشگاه نیروی انتظامی با 3 هزار و 831 امتیاز قهرمان این مسابقات شده است.
محمدی امتیاز تیم نایب قهرمان را 3 هزار و 624 عنوان و تصریح کرد: آموزشگاه علمی تخصصی ثامن‌الائمه را تیم نایب قهرمان معرفی کرد.
وی ادامه داد: تیم تیراندازی حفاظت اطلاعات با امتیاز 3 هزار و 595 موفق به کسب رتبه سوم در مسابقات تیراندازی ناجا شده است.
انتهای پیام/ل30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول