اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه سیرجان:

نیروی انتظامی نمادهای غیراسلامی را حذف کند

خبرگزاری فارس: امام جمعه سیرجان گفت: ما از نیروی انتظامی انتظار داریم تا با همکاری مردم بر اماکن نظارت داشته باشد تا این نظارت منجر به از بین بردن نمادهای غیر اسلامی و ایجاد جامعه ارزشی شود.

نیروی انتظامی نمادهای غیراسلامی را حذف کند
به گزارش خبرگزاری فارس از سیرجان، حجت‌الاسلام سیدمحمود حسینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه سیرجان در حسینیه امام خمینی (ره) با توصیه خود و مردم به تقوای الهی و دوری از گناه اظهار داشت: با توجه به آیات و روایات در باره معاد جسمانی اظهار داشت: در معاد نه روح و نه جسم معدوم نمی‌شوند و اعضا و جوارح در روز قیامت به کردار انسان گواهی می‌دهند.
حسینی با تبریک ولادت حضرت معصومه (س) و دهه کرامت تصریح کرد: حضرت معصومه (س) ‌از بانوان مدافع ولایت بود که با حرکت خود از مدینه به ایران مبارزه و جهاد علیه مستکبران را انجام داد.
وی با بیان اینکه حضرت معصومه (س) با تعداد زیادی از همراهان و اعضای خانواده خود به شهادت رسیدند، ابراز داشت: این حرکت و شهادت برای دفاع از ولایت و امامت امام رضا (ع) بود.
امام جمعه سیرجان به دیدار جمع زیادی از جانبازان بالای 70 درصد با مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: این جانبازان در دفاع از ولایت به جهاد پرداختند و امروز ملت ما به پیروی از آن‌ها ملتی ولایت‌مدار و مطیع رهبری است و جامعه و ایران اسلامی با ولایت و وحدت مقتدر است.
حسینی بیداری مسلمانان در منطقه را تحول تاریخی نابودی مستکبران و ظالمان عنوان کرد و بیان داشت: این بیداری همچنان ادامه دارد.
وی شجاعت و ایستادگی مردم بحرین در مقابل مستکبران را با توجه به اینکه خانه آن‌ها را آتش می‌زنند، ستودنی دانست.
حسینی تصریح کرد: مردم یمن باید به گوش باشند که آل‌‌سعود و امریکا در صدد ایجاد اختلاف داخلی در بین مردم هستند و می‌خواهند با شایعه‌پراکنی در قبایل قومی اختلاف ایجاد کنند و به خیال خام خود عبدالله‌صالح را به حکومت بر گردانند.
وی با بیان اینکه آن‌ها غافل هستند که مردم منطقه در بیداری و بصیرت قرار گرفته‌اند و سردمداران و نوکران استکبار راهی جزء تسلیم در برابر ملت‌هایشان ندارند.
امام جمعه سیرجان تشکیل دولت مستقل فلسطین را به پیشنهاد محمود عباس محکوم کرد و گفت: تشکیل این دولت مستقل به معنی به رسمیت شناختن دولت اشغالگر صهیونیستی است و حماس و جهاد اسلامی اعلام کردند که باید تمام مناطق اشغالی آزاد شود و رژیم غاصب نمی‌تواند در مناطق اشغالی باقی بماند زیرا بیداری و هوشیاری ملت فلسطین صهیونیست‌ها را نابود می‌کند.
حسینی با تبریک هفته نیروی انتظامی ایجاد امنیت و حفظ آرامش و نظم و انضباط  را حاصل تلاش این نیرو عنوان کرد و گفت: بر اساس سخن مقام معظم رهبری اقتدار نیروی انتظامی باید توام با اخلاق مورد رضایت مردم باشد.
وی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی کارآمد و مقتدر است، ابراز داشت: ما از نیروی انتظامی انتظار داریم تا با همکاری مردم بر اماکن نظارت داشته باشد تا این نظارت منجر به از بین بردن نمادهای غیر اسلامی و ایجاد جامعه ارزشی شود.
 
*‌امنیت امروز ما مدیون اقتدار نیروی انتظامی  است
به گزارش فارس، امام جمعه پاریز هم در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با اشاره به بخش‌هایی از دعای مکارم الاخلاق امام سجاد (ع) مردم را از عیب‌جویی و ملامت دیگران نهی کرد.
حجت‌الاسلام محمد کرمانی با اشاره به حدیثی از امام صادق (ع) گفت: افرادی که از دیگران عیب‌جویی و ملامت می‌کنند، روزی مورد ملامت دیگران قرار می‌گیرند.
وی با تبریک ولادت حضرت معصومه (س)، دهه کرامت را دهه انس با ائمه اطهار (ع) به ویژه امام رضا(ع)، حضرت معصومه(س) و حضرت شاه‌چراغ دانست.
کرمانی مردم به ویژه جوانان را به حضور گسترده در برنامه‌های دهه کرامت دعوت کرد.
امام جمعه پاریز با محکوم کردن جنایات امریکا و عربستان در بحرین و یمن گفت: بیداری اسلامی خاموش شدنی نیست و روزبه‌روز در منطقه گسترده می‌شود و آن‌هایی که به ملت‌ها ظلم می‌کنند در آتش ظلم خود می‌شوزنند.
وی تصریح کرد: استکبار باید خواسته به حق ملت‌های مسلمان توجه کند، زیرا کشتار مردم نتیجه‌ای ندارد و ظلم نابود می‌شود.
کرمانی با بیان اینکه زائران ایرانی سفیران ایران اسلامی هستند، ابراز داشت: این زائران مسئول تبلیغ مکتب تشیع جعفری هستند که باید مبلغ اسلام باشند و شخصیت شیعه را در جهان حفظ کنند.
وی افزود: زائران با بهره‌گیری از  فرهنگ صرفه‌جویی باید از هزینه‌های بیهوده پرهیز کنند.
وی با اشاره به هفته نیروی انتظامی بیان داشت: مقوله امنیت و حفظ نظم از وظایف نیروی انتظامی است.
کرمانی افزود: امنیت امروز ما مدیون اقتدار نیروی انتظامی در کشور است.
وی به اجرای نماز جماعت در مدارس تاکید کرد و از مربیان و والدین خواست که فرهنگ نماز را در جامعه و خانواده نهادینه کنند تا با خطرات تهاجم فرهنگی مبارزه کنند.
انتهای پیام/‌ش10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول