اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار سامان:

نیروی انتظامی نماد اقتدار ایران است

خبرگزاری فارس: بخشدار سامان گفت: نیروی انتظامی نماد اقتدار و عظمت ایران است.

نیروی انتظامی نماد اقتدار ایران است
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، اصغر مظفری ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه فرمانده پاسگاه انتظامی هوره از توابع بخش سامان اظهار داشت: توسعه امور فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و سیاسی کشور در گرو برقراری امنیت در جامعه است، بر همین اساس همه باید در برقراری آن تلاش کنند.
وی با قدردانی از تلاش‌های مأموران انتظامی در برقراری امنیت، افزود: امنیت و سلامت دو نیاز اساسی یک جامعه است.
مظفری خاطرنشان کرد: امنیت و سلامت جزو مطالبات اصلی و دغدغه‌های مهم مردم و از نیازهای اساسی در هر جامعه به شمار می‌رود.
این مقام مسئول به اهمیت و نقش پلیس در برقراری امنیت در جامعه اشاره کرد و افزود: نیروی انتظامی که به عنوان یکی از سرمایه‌های اجتماعی در جامعه تلقی می‌شود با بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌های موجود در راستای ایجاد انضباط اجتماعی تلاش می‌کند.
وی خاطرنشان کرد: همت، همگرایی و وفاق مردم می‎تواند زمینه‌های مساعدی را برای فعالیت هرچه مناسب پلیس برای ایجاد امنیت و آرامش فراهم کند.
بخشدار سامان در ادامه با اشاره به نقش مهم و اساسی خانواده در ارتقای امنیت اخلاقی و اجتماعی گفت: تقویت باورهای دینی در خانواده یکی از عوامل بسیار مهم در کاهش آسیب‌های اجتماعی است.
وی با تأکید بر اینکه امنیت یک تولید اجتماعی است که همه باید در آن دخیل باشند، گفت: جامعه‌ای در برقراری امنیت موفق است که نقش مردم، خانواده، مسجد، مدرسه و همه دستگاه‌های فرهنگی را مدنظر قرار دهد.
وی افزود: تهدیدات و آسیب‌های اجتماعی یکی از چالش‌های فراروی امنیت فردی و اجتماعی است که می‌تواند نقش مهمی را در کاهش احساس امنیت داشته باشند، از این رو نقش خانواده‌ها در کنار نهادها و دستگاه‌های امنیتی در ارتقای احساس امنیت بسیار مهم است.
بخشدار سامان خاطرنشان کرد: تحقیقات نشان می‎دهد نوجوانانی که والدین آنان از اعتقادات مذهبی محکم‌تری برخوردار هستند در ایام مذهبی کمتر مرتکب اعمال خلاف میشوند بنابراین والدین باید به این امر توجه ویژه‌ای داشته باشند.
در پایان این مراسم که جمعی از مسئولان ادارات، شوراهای اسلامی و معتمدان بخش سامان حضور داشتند از خدمات سه ساله سعید امیدی فرمانده سابق پاسگاه انتظامی هوره قدردانی و عباس شریفی به‌‎عنوان فرمانده جدید پاسگاه هوره معرفی شد.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول