اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه عنبرآباد:

نیروی انتظامی باید با مفاسد اقتصادی برخورد جدی داشته باشد

خبرگزاری فارس: امام جمعه عنبرآباد گفت: نیروی انتظامی باید با مفاسد اقتصادی برخورد جدی داشته باشد.

نیروی انتظامی باید با مفاسد اقتصادی برخورد جدی داشته باشد
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حجت‌الاسلام اکبر افشارمنش ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه با توصیه به تقوای الهی اظهار داشت: در 45 سوره قرآن کریم بیش از 100 مرتبه کلمه صبر ذکر شده است. 
وی ابراز داشت: حضرت ایوب (ع) و حضرت یعقوب (ع) نمونه‌هایی از اسوه‌های صبر و استقامت هستند که قرآن به آن‌ها اشاره کرده است.
افشارمنش صبر در برابر فرمان خدا، صبر در برابر گفتار و سخنان ناروا و صبر در برابر مشکلات را ازجمله انواع صبر بر شمرد.
وی افزود: پیامبر اکرم (ص) می‌گوید «صابر سه نشانه دارد، نخست اینکه اگر زمین خورد، دوباره بلند می‌شود و نمی‌گوید کار تمام شده است، همچنین بی‌قراری و شکایت نمی‌کند».
امام جمعه عنبرآباد با اشاره به هفته کرامت و میلاد حضرت معصومه (س) ابراز داشت: هر فردی که با معرفت این بانوی اسلام را زیارت کند، خداوند بهشت را بر او واجب می‌کند.
افشارمنش به دیدار صمیمی مقام معظم رهبری با تعدادی از جانبازان قطع نخاع اشاره کرد و گفت: ایثار این جانبازان برتر از مسئله شهادت است.
وی با اشاره به برکناری تعدادی از مسئولان بانک‌ها در ارتباط با پرونده اختلاس 3 هزار میلیارد تومانی تصریح کرد: باید راهکارهای نظارتی بر سیستم‌های مالی به ویژه بانک‌ها ارائه شود تا شاهد تکرار این چنین رخدادهایی در کشور نباشیم.
افشارمنش با اشاره به هفته نیروی انتظامی بیان کرد: نظم و امنیت، مبارزه با قاچاق موادمخدر و اجرای قوانین راهنمایی و رانندگی از جمله وظایف نیروی انتظامی است.
وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در دیدار با جمعی از فرمانده‌هان نیروی انتظامی، تصریح کرد: نیروی انتظامی باید با مفاسد اقتصادی برخورد جدی داشته باشد.
افشارمنش به شدت گرفتن حمله بیگانگان و عاملان داخلی به جایگاه ولی‌فقیه اشاره کرد و گفت: ولایت‌مداری اصل اساسی و تنها حجت سیاسی در نظام فقهی اسلام است و تخطی از آن شرک یا نفاق سیاسی به شمار می‌رود.
وی ابراز داشت: تجربه تاریخ اسلام به ما نشان می‌دهد که در حکومت حضرت علی (ع) و امام مجتبی (ع) نبود ولایت‌مداری و بصیرت در خواص موجب کنار گذاشتن این امامان از ولایت شد.
افشارمنش تصریح کرد: برکناری اهل بیت (ع) از حکومت توسط بعضی از مردم ضایعه بزرگی را به بشریت و حوزه دین وارد کرد.
انتهای پیام/‌ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول