اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه شهرستان رباط کریم:

بیداری اسلامی آتش زیر خاکستر بود

خبرگزاری فارس: فرمانده ناحیه مقاومت سپاه رباط کریم با اشاره بیداری اسلامی گفت: بیداری اسلامی آتش زیر خاکستر بود.

بیداری اسلامی آتش زیر خاکستر بود
علی عزتی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران در ارتباط با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: ابتدای خلقت بشر تاکنون جنگ میان حق و باطل و خیر و شر وجود داشته است و واژه دفاع در برابر واژه تجاوز به کار برده شده است و همواره کلمه دفاع از قداست خاصی برخوردار بوده است و در مقابل تجاوز سرمنشا زشتی و پلیدی‌ها بوده است و امروز به خود می‌بالیم که در طول جنگ نابرابر و تحمیلی ایران متجاوز نبوده‌ایم و تنها از خود و ارزش‌های ایران اسلامی‌مان دفاع کرده‌ایم.
فرمانده ناحیه مقاومت سپاه رباط کریم افزود: پس از پیروزی انقلاب اسلامی، ایران به عنوان یک کشور مستقل و یکپارچه وحدت، تهدیدی برای دشمنان و بیداری اسلامی در کشورهای دیگر به شمار می‌رفت و این موضوع بدخواهان ایران را بر آن داشت تا سناریوی جنگ تحمیلی را برای ما به رشته تحریر در بیاورند، تا مبادا شعاع بیداری ایران به کشورهای دیگر بتابد.
وی ادامه داد: هرچند در ظاهر آنها با دامن زدن به آتش جنگ ایران و عراق به هدف شوم خود رسیدند اما باید اذعان کرد که آتش هیچگاه زیر خاکستر نمی‌ماند و بالاخره آوازه رشادت‌های غیور مردان ایران به گوش مسلمانان جهان رسید و امروز شاهد واقعه‌ای به نام بیداری اسلامی در جهان هستیم.
فرمانده ناحیه مقاومت سپاه رباط کریم در پایان تصریح کرد: می‌توانیم ادعا کنیم که هشت سال دفاع مقدس ما را قله‌های فتح عشق و ایمان و معرفت رساند و این موضوع را مدیون مردان بی‌ادعای جبهه‌های جنگ هستیم.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول