اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده عملیات پارتیزانی دوران دفاع مقدس:

بیداری اسلامی تداوم انقلاب ایران را تضمین می‌کند

خبرگزاری فارس: فرمانده عملیات پارتیزانی دوران دفاع مقدس گفت: پیروزی انقلاب در کشورهای اسلامی تضمین کننده تداوم انقلاب اسلامی ایران است.

بیداری اسلامی تداوم انقلاب ایران را تضمین می‌کند
به گزارش خبرگزاری فارس از جهرم، جعفر جبروتی‍‌‌‌‌زاده در یادواره سرداران و 120 شهید محله کوش کک جهرم اظهار داشت: هفته دفاع مقدس یادآور رشادت‌های رزمندگان اسلام در مقابل قدرت سر تا پا مسلح کفر بود.
وی با بیان اینکه حدود 40 کشور در جنگ علیه ایران به عراق کمک می‌کردند، افزود: در بین اسرای عراقی 18 ملیت مختلف وجود داشت که این امر نشان از حمایت‌های تمام‌جانبه استکبار و کشورهای بزرگ جهان  از کشور عراق بود.
این فرمانده دوران دفاع مقدس با بیان اینکه حاصل تلاش‌های رزمندگان ما در هشت سال دفاع مقدس امروز به نتیجه رسیده است، گفت: تمام امید کشورهای اسلامی به ایران و نظام جمهوری اسلامی است و شهدا بودند که انقلاب را بیمه کردند.
وی بیان کرد: شکی نداریم که پرچم انقلاب اسلامی با دستان رهبر فرزانه انقلاب به دست صاحب اصلی آن حضرت مهدی (عج) داده می‌شود.
فرمانده عملیات پارتیزانی دوران دفاع مقدس با بیان اینکه 80 درصد رزمندگان ما در دوران دفاع مقدس را جوانان 14 تا 28 ساله تشکیل می‌دادند، گفت: این انقلاب با خون بیش از 300 هزار شهید انقلاب و دفاع مقدس به پیروزی رسیده است و باید تا ابد در دل تاریخ جاویدان باقی بماند.
وی با بیان اینکه استکبار جهانی تلاش دارد تا انقلاب اسلامی به نتیجه نرسد، خاطرنشان کرد: پیروزی ملت ایران در جنگ به واسطه کمک گرفتن از خدا، توسل به اهلبیت (ع) و اطاعت از ولایت مطلقه فقیه بود.
فرمانده لشکر تخریب محمد رسول‌الله (ص) در دوران دفاع مقدس با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران در قلب مسلمانان جهان نفوذ کرده است، گفت: پیروزی انقلاب در کشورهای اسلامی می‌تواند تداوم انقلاب اسلامی ایران را تضمین کند.
وی با بیان اینکه خاکریزی که فلسطینی‌ها در آن هستند اگر شکسته شود به ایران نفوذ می‌کند، تصریح کرد: امروز اگر دشمنان بتوانند به ایران ضربه بزنند لحظه‌ای درنگ نمی‌کنند.
این راوی دفاع مقدس کار و تلاش را پشتوانه حفظ ارزش‌ها و خون شهیدان دانست و گفت: بهترین راه برای حفظ خون شهیدان، کار، تلاش، همت مضاعف و خدمت‌رسانی به مردم است.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول