اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه ملایر:

بیداری اسلامی زمینه‌ساز ظهور امام زمان است

خبرگزاری فارس: امام جمعه ملایر گفت: بیداری اسلامی به تأسی از انقلاب اسلامی ایران شکل گرفته و زمینه‌ساز ظهور امام زمان (عج) می‌شود.

بیداری اسلامی زمینه‌ساز ظهور امام زمان است
به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدرضا فاضلیان سه‌شنبه شب در جمع نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان ملایر با تبریک هفته دفاع مقدس اظهار کرد: امنیت امروز ما مرهون جانفشانی دیروز شهدا و ایثارگران است و اگر آن خون‌ها نبود ما امروز شاهد این آرامش نبودیم.
وی به دوره رضاخان اشاره کرد و افزود: 76 سال پیش رضاخان مأمور شده بود تا با حجاب و اسلام مبارزه کند و با این اقدام قصد داشت جلسات دعا، توسل و فرهنگ اسلام را از میان بردارد که موفق نشد.
امام جمعه ملایر افزود: رضاخان با نیت شیطانی قصد داشت سرود آتش‌پرستی را به جای خداپرستی ترویج دهد و ارزش‌ها و باورهای اعتقادی مردم را زیر سئوال ببرد که با شکست مواجه شد.
وی تصریح کرد: برگزاری جشن‌های 2 هزار و 500 ساله شاهنشاهی بسیاری از ثروت‌های ملت را به خود اختصاص داده بود و این جشن‌ها با ولخرجی خاصی برگزار می‌شد در حالی که مردم کشور در فقر و بدبختی به سر می‌بردند.
فاضلیان ابراز کرد: در اوایل انقلاب منافقان قصد داشتند، تمام مهره‌های اصلی نظام را از پا درآورند و در حالی این اقدام را انجام دادند که کشور ما درگیر جنگ تحمیلی بود و در این راستا موفق هم شدند افرادی چون مطهری، رجایی، بهشتی و... را ترور کردند.
وی در ادامه به هوشیاری امام(ره) اشاره کرد و افزود: فرامین رهبر انقلاب به مردم و رزمندگان قوت داد و به یاری خدا توانستیم در هشت سال دفاع مقدس پیروز میدان باشیم و دست منافقان را نیز از کشور کوتاه کنیم.
امام جمعه شهرستان ملایر عنوان کرد: دشمن و توطئه‌های آن همیشه وجود دارد بنابراین نباید ذره‌ای از آن غافل بود.
وی در پایان به بیداری کشورهای اسلامی اشاره و خاطرنشان کرد: این حرکت‌ها به تأسی از انقلاب اسلامی ایران شکل گرفته و زمینه‌ساز ظهور امام زمان(عج) می‌شود.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول