اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت رفسنجان:

بیداری اسلامی سران استکبار را متحیر کرده است‌

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت رفسنجان گفت: بیداری اسلامی به ضرر سران استکبار تمام شده و آن‌ها را در خود فرو برده است.

بیداری اسلامی سران استکبار را متحیر کرده است‌
به گزارش خبرگزاری فارس از رفسنجان، حجت‌الاسلام عباس رمضانی‌پور ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته رفسنجان با اشاره به حلول ماه ذی‌القعده این ماه را ماه عبودیت خواند و اظهار داشت: پرده‌پوشی و رازداری در زمینه مسائل شخصی دیگران از ویژگی‌های مومن واقعی است.
وی خوش‌رفتاری و مدارا با مردم و صبر در سختی‌ها و مشکلات را از دیگر ویژگی مومنان برشمرد.
رمضانی‌پور قرآن را جامع‌ترین کتاب الهی دانست و تصریح کرد: اصول و زیربنای هدایت انسان در قرآن ذکر شده است و مسلمانان باید به قرآن دل ببندند و به دستورات آن عمل کنند.
وی افزود: قرآن منبع غنی دینی و رسالتی است که دستورالعمل‌های تربیتی و احکام در آن ذکر شده و مسیر هدایت در آن روشن شده است.
رمضانی‌پور با اشاره به سخن مقام معظم رهبری در باره حفظ قرآن بیان کرد: خواست رهبر معظم انقلاب اسلامی این است که 20 میلیون نفر از جمعیت کشور حافظ قرآن باشند، زیرا قرآن چشم بصیرت انسان را بر حقایق روشن می‌کند.
وی به 18 مورد از گناهان کبیره که در قرآن کریم از آن‌ها یاد شده است، اشاره و افزود: شرک، نا امیدی، نترسیدن از عذاب الهی، نافرمانی پدر و مادر، قتل مسلمان و نسبت ناروا به زن مومن از جمله این گناهان است.
امام جمعه رفسنجان خوردن مال یتیم، فرار از جهاد، رباخواری، سحر و جادو، زنا، دروغ، خیانت در امانت، ندادن زکات و حقوق شرعی، شهادت دروغ، شرب خمر، ترک عمدی نماز، پیمان شکستن و قطع سله رحم را از دیگر گناهان کبیره برشمرد و گفت: اگر از این گناهان پرهیز شود، افراد هدایت می‌شوند.
رمضانی‌پور بر برگزاری جشن‌های دهه کرامت تاکید کرد و اذعان داشت: امام صادق (ع) می‌فرماید «هر فردی که فاطمه معصومه (س) را زیارت کند، بهشت بر وی واجب می‌شود».
وی به سانحه هوایی هشتم مهر ماه سال 60 اشاره کرد و گفت: شهادت‌های دوران دفاع مقدس مایه نعمت بود و ما در این دوران دستاوردهای بسیاری داشتیم که وجود جوانان با بصیرت امروزی از جمله آن است.
رمضانی‌پور خاطرنشان کرد: اگر امروز دروازه‌ای برای جهاد گشوده شود، جوانان ما بهتر از آن روزها، جهادی جانانه می‌کنند و این شجاعت موجب شده که دشمن جرات نزدیک شدن به خاک ما را نداشته باشد.
وی امنیت را یکی از مطالبات به حق مردم دانست و افزود: نیروی انتظامی حافظ امنیت و آرامش مردم در نظام جمهوری اسلامی است.
رمضانی‌پور با بیان اینکه نیروی انتظامی با دل و جان امنیت را برقرار می‌کند، گفت: محبوبیت این نیرو در گرو قاطعیت بر اساس قانون و حفظ حرمت اشخاص است.
وی افزود: دشمنی آمریکا و کینه‌توزی با اسلام بر اثر بیداری به وجود آمده است و این بیداری هر روز گسترده‌تر می‌شود.
رمضانی‌پور گفت: بیداری اسلامی سران استکبار را در خود فرو برده است و به ضرر آن‌ها تمام شده است.
وی ابراز داشت: بزرگ‌ترین دستاورد بیداری اسلامی انزجار افکار عمومی حتی شهروندان آمریکایی از سران استکبار است.
انتهای پیام،/‌ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول