اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر حج و زیارت بوشهر خبر داد:

اعزام 1159زائر بوشهری به حج تمتع

خبرگزاری فارس: مدیر حج و زیارت استان بوشهر گفت: امسال یک هزار و 159نفر از مردم استان بوشهر به سفر معنوی حج تمتع اعزام می‌شوند.

اعزام 1159زائر بوشهری به حج تمتع
حجت‌الاسلام سلمان بحرانی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در بوشهر اظهار داشت: این تعداد زائر بوشهری در قالب هشت کاروان عازم دیار وحی می‌شوند؛ بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته کاروان‌های اعزامی حجاج استان بوشهر امسال مدینه بعد هستند.
مدیر حج و زیارت استان بوشهر تصریح کرد: از مجموع حجاج بوشهری 95 نفر اهل تسنن هستند که در قالب یک کاروان به مکه مکرمه اعزام می‌شوند.
بحرانی با بیان اینکه 57 نفر از حجاج بوشهری را افراد کهنسال تشکیل می‌دهند تصریح کرد: همچنین 72 نفر عوامل اجرایی نیز کاروان‌های حجاج استان بوشهر را همراهی می‌کنند.
مدیر حج و زیارت استان بوشهر گفت: حجاج بوشهری در قالب پنج پرواز از اول تا چهارم آبانماه از فرودگاه بوشهر به مکه مکرمه اعزام می‌شوند؛ با وجود پیگیری‌های صورت گرفته اما ساعت پرواز کاروان‌ها از ترمینال ویژه حجاج در فرودگاه بوشهر  مشخص نشده است .
این مقام مسئول بیان داشت: تمهیدات لازم برای انجام این سفر معنوی از استان بوشهر مهیاست و با برنامه‌ریزی سازمان حج و زیارت مشکلی در این زمینه وجود ندارد؛  سال گذشته 870 نفر از مردم استان بوشهر در قالب شش کاروان به دیار وحی اعزام شدند.
مدیر حج و زیارت استان بوشهر در بخش دیگری گفت: امسال در قالب حج عمره چهار هزار نفر بوشهری مفتخر به زیارت خانه خدا خواهند شد.
بحرانی گفت: تعداد 34 کاروان متقاضیان بوشهری سفر عمره را به سرزمین وحی منتقل می‌کنند که از این شمار چهار کاروان مختص شهرستان‌های دیلم و گناوه، سه کاروان دشتستان، سه کاروان کنگان، دیر و جم و مابقی نیز زائران متفرق نقاط مختلف استان بوشهر هستند که از مرکز این استان اعزام می‌شوند.
وی با بیان اینکه از مجموع 34کاروان عمره استان بوشهر دو کاروان مختص اهل سنت است، افزود: کاروان‌های یادشده امسال از فرودگاه بوشهر با پرواز ایران ایر بدلیل در حال تعمیر و بازسازی بودن فرودگاه مدینه به جده منتقل و از طریق زمینی به مدینه اعزام می‌شوند.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول