اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر حج و زیارت استان بوشهر عنوان کرد:

تمهیدات و تسهیلات ویژه برای حجاج بوشهری

خبرگزاری فارس: مدیر حج و زیارت استان بوشهر گفت: با برنامه‌ریزی صورت گرفته شرایط لازم برای انجام سفر معنوی حج تمتع در استان بوشهر فراهم و تمهیدات ویژه‌ای برای تسهیل در این سفر انجام شده است.

تمهیدات و تسهیلات ویژه برای حجاج بوشهری
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حجت‌الاسلام سلمان بحرانی صبح امروز در همایش مدیران و کارگزاران حج در بوشهر با اشاره به اینکه یکی از واجبات دین مبین اسلام انجام سفر معنوی حج است، اظهار داشت: حج کنگره عظیم اسلامی است و عینیت یافتن این کنگره عظیم به برکت پیروزی انقلاب اسلامی است.امام راحل نه تنها احیاگر سنت‌های اسلامی بودند بلکه احیاگر حج ابراهیمی نیز شدند.
 مدیر حج و زیارت استان بوشهر تصریح کرد: حج مانور بزرگ اسلامی است که امروز به وحدت و بیداری که امام راحل وعده داده بودند،‌رسیده است. سازمان حج و زیارت جمهوری اسلامی ایران با انجام فعالیت‌های مختلف زمینه و شرایط لازم را برای حضور حجاج در مکه و مدینه فراهم کرده است.
وی ادامه داد: سازمان حج و زیارت ایران نسبت به سایر کشورهای اسلامی خدمات بیشتر و بهتری را به حجاج می‌دهد و این امر را در سفر حج به عینه مشاهده خواهید کرد.
مدیر حج و زیارت استان بوشهر گفت: در کاروان‌های اعزامی از ایران نیز برنامه‌ریزی‌های خوبی صورت گرفته و بعثه جمهوری اسلامی بهترین عملکرد را همواره داشته‌اند؛‌باید شرایط را به‌گونه‌ای فراهم کنیم تا حجاج وظایف و اعمال خود را  به نحو احسن انجام دهند.
وی افزود: در ارتباط با حمل و نقل حجاج در مکه و مدینه، به ابتکار سازمان حج و زیارت این امکان فراهم شده تا حجاج هر زمان که بخواهند بتوانند به زیارت اماکن مقدسه بروند.
بحرانی اظهار داشت: برای تامین سلامت حجاج علاوه بر معاینات قبل از انجام سفر توسط پزشک متخصص، پزشک همراه کاروان هم داریم.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول