اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دفتر اجتماعی استانداری فارس تاکید کرد:

نهادینه شدن فرهنگ حجاب در ادارات فارس

خبرگزاری فارس: مدیرکل دفتر اجتماعی استانداری فارس گفت: نهادینه شدن فرهنگ حجاب و عفاف در اداره‌های این استان تاثیر بسزایی در فرهنگ عمومی حجاب و عفاف دارد.

نهادینه شدن فرهنگ حجاب در ادارات فارس
غلامرضا غلامی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: هم‌اکنون مرحله بازرسی طرح ارزیابی عفاف و حجاب در دستگاه‌های اجرایی و اداره‌های کل استان فارس در حال اجراست که می‌تواند خود حرکت بزرگی برای فرهنگ حجاب و عفاف باشد.
غلامی اضافه کرد: باید طوری در جامعه امروز برنامه‌ریزی کنیم که فرهنگ عفاف و حجاب به صورت ویژه نهادینه شود چراکه اعتقاد داریم این دو مهم به یکدیگر پیوسته‌اند به طوری که حجاب خود عفاف می‌آورد.
وی بیان داشت: دفتر امور اجتماعی استانداری فارس با همکاری دستگاه‌های متولی، طرح بزرگ حجاب و عفاف در اداره‌های این استان را  با 12محور ویژه در قالب همایش‌ها، کارگاه‌های آموزشی، مشاوره خانواده، اردوهای تشویقی و معرفی کارمندان نمونه برگزار کرده است که امیدواریم این طرح تاثیر بسزایی در پوشش اسلامی داشته باشد.
غلامی بیان کرد: اعتقاد داریم دستگاه‌های دولتی باید خود یک الگو برای آحاد جامعه در فرهنگ حجاب و عفاف باشند.
وی ادامه داد: تاکنون با طرح‌هایی که در زمینه حجاب و عفاف در دستگاه‌های مختلف این استان برگزار شده است، این دستگاه‌ها با برنامه‌ریزی منسجم وارد کار شده و این طرح را اجرایی کرده‌اند.
مدیرکل امور اجتماعی استانداری فارس در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه محورهای 12گانه طرح حجاب و عفاف به یک مصوبه تبدیل شده و اجرای آن نیز در دستگاه‌های اجرایی ملزم می‌شود، خاطرنشان کرد: در این راستا با دستگاه‌های متخلف نیز برخورد قاطع می‌شود.
غلامی تصریح کرد: حجاب و عفاف تنها مربوط به بانوان نیست و جنسیت نمی‌شناسد بلکه رعایت پوشش اسلامی مردان در اداره‌ها و دستگاه‌های اجرایی از اهمیت بالایی برخوردار است.
به گزارش فارس، مرحله نخست بازرسی و ارزیابی از وضعیت حجاب و عفاف به ویژه پوشش ظاهری افراد در دستگاه‌های اجرایی و اداره‌های کل استان فارس با اعزام بازرسان ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان فارس در حال اجراست و تا 31 شهریور ماه امسال ادامه دارد.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول