اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی استاندار خراسان جنوبی:

اصلاحات از فرهنگ شهادت فاصله داشت

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی استاندار خراسان جنوبی در جمع بسیجیان و رزمندگان شهرستان فردوس گفت: بعد از دفاع مقدس و در دوران اصلاحات از فرهنگ ایثار و شهادت و ارزش‌های اسلامی فاصله گرفتیم.

اصلاحات از فرهنگ شهادت فاصله داشت
به گزارش خبرگزاری فارس از فردوس، محمد‌ابراهیم افشاری ‌در همایش بزرگ بسیجیان، رزمندگان و جانبازان شهرستان فردوس اظهار کرد: پس از تمام شدن جنگ از خون شهدا و فرهنگ ایثار غفلت کردیم و در دوران اصلاحات به خون شهدا خیانت شد.
وی افزود: نتیجه غفلت از خون شهدا این بود که از ارزش‌های اسلامی فاصله گرفتیم و بعدها به ارزش‌های اسلامی اهانت شد.
معاون سیاسی استاندار خراسان جنوبی عنوان کرد: اینکه در ایران اسلامی دفاع را مقدس می‌شماریم و در سالروز تجاوز عراق، هر ساله مراسم برگزار می‌کنیم به سبب این است که این دفاع، دفاع از دین و ارزش‌های اسلامی بود.
 
* دشمن به دنبال انقلاب‌های مردمی منطقه است
وی گفت: به دنبال تجاوز عراق به ایران، دفاعی که از سوی ایران صورت گرفت دفاع از دین و از خودگذشتگی بهترین جوانان در دفاع از اسلام، قرآن، انقلاب و میهن اسلامی بود.
افشاری موج بیداری در کشورهای اسلامی را نشات گرفته از انقلاب اسلامی ایران دانست و افزود: دشمنان اسلام تلاش می‌کنند انقلاب‌های مردمی را در منطقه منحرف و آن را غیراسلامی جلوه دهند.
وی از جایگاه ولایت فقیه در جمهوری اسلامی ایران به عنوان جایگاهی منحصر به فرد یاد ‌و عنوان کرد: اگر ولایت فقیه در کشور ما نبود، دشمنان کار نظام و انقلاب ما را تمام کرده بودند.
معاون سیاسی استاندار خراسان جنوبی تصریح کرد: آنچه که دفاع مقدس را به نتیجه رساند اندیشه بسیجی بود و همین بسیجیان بودند که دشمن را به زانو در آوردند.
افشاری گفت: با اندیشه‌های بسیجی حاکم در دولت نهم بود که فاصله طبقاتی صورت گرفته در دولت‌های گذشته از بین رفت.
وی اقدامات صورت گرفته در دولت نهم را برابر با همه خدمات دولت‌های گذشته دانست و افزود: اگر بخواهیم که انقلاب در مسیر خود باقی بماند باید با اندیشه بسیجی گوش به فرمان ولایت باشیم.
 
* رویکرد سپاه مقابله با جنگ نرم است
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان فردوس نیز گفت: جنگ بین حق و باطل تمام نشدنی است و لازمه برافراشته شدن پرچم حق، رزمنده بودن است.
عباسعلی سجادی افزود: باید قدردان ولایت باشیم چرا که عزت و عظمت جمهوری اسلامی مرهون ولایت و خون شهدا است.
وی تصریح کرد: رویکرد سپاه در سال‌های اخیر حضور فعال در جبهه جنگ نرم است و ما از رزمندگان دوران دفاع مقدس می‌خواهیم که در عرصه جنگ نرم نیز حضوری فعال داشته باشند.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول