اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه بروجرد:

فرهنگ شهادت به نسل جوان انتقال یابد

خبرگزاری فارس: مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه بروجرد گفت: امروز فرهنگ شهادت و یادواره شهدا باید ارتباطی بین نسل گذشته و نسل حاضر باشد.

فرهنگ شهادت به نسل جوان انتقال یابد
به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، حجت‌الاسلام احسان‌ الله محمدی دوشنبه‌شب در آیین یادواره شهدای روستای قشلاق بروجرد ضمن تبریک هفته دفاع مقدس اظهار داشت: دفاع مقدس دفاع از ارزش‌های انقلاب و اسلام بود.
وی افزود: امروز مسئولان در هر پست و مقامی که هستند باید پاسدار ارزش‌های اسلام و انقلاب و آرمان‌های شهدا و امام شهدا باشند.
مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه بروجرد گفت: یادواره شهدا یادآور رشادت، ایثارگری، گذشت و فداکاری‌های شهیدان هشت سال دفاع مقدس است و ما مدیون این دلاوری‌ها و قهرمانی‌ها هستیم.
محمدی اظهار داشت: برپایی این‌گونه آیین‌ها علاوه بر زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا، سبب ترویج آرمان‌های آنان در بین نسل جدید می‌شود.
مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه بروجرد با اشاره به اینکه نقش ولایت فقیه و رهبری امام راحل در دوران دفاع مقدس یک نقش بی‌بدیل بود، گفت: پیروزی‌های رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس نیز ناشی از تبعیت بی‌چون و چرا از ولی فقیه زمان بود.
وی تصریح کرد: امروز فرهنگ شهادت و یادواره شهدا باید ارتباطی بین نسل گذشته و نسل حاضر باشد.
محمدی افزود: این انقلاب ثمره خون شهدای فراوانی است و با شهادت به پیروزی رسیده و تداوم انقلاب نیز با شهادت خواهد بود و دستاوردهای آن نیز با شهادت در سطح جهان گسترش می‌یابد.
وی با اشاره به اینکه امروز نیز چون ملت گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی هستند، آسیبی به کشور و نظام نمی‌رسد، گفت: جوانان و نوجوانان باید بیش از گذشته زندگی شهدا را سرلوحه و چراغ زندگی قرار دهند.
مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه بروجرد برپایی آیین‌های مختلف را فرصت مغتنمی برای معرفی گوشه‌ای از سلحشوری‌ها و شهادت طلبی بهترین جوانان این مرز و بوم برای نسل حاضر خواند.
وی اظهار داشت: مسئولان باید با شناخت وظیفه و تکلیف خود در برهه‌های حساس انقلاب، از میراث ارزشمند دفاع مقدس به خوبی دفاع کنند.
در این آیین که جمعی از مسئولان، اقشار مختلف مردم و خانواده شهدا حضور داشتند از مقام شامخ چهار شهید والامقام روستای قشلاق بروجرد تجلیل و برنامه‌های مختلفی اجرا شد.
انتهای پیام/صا20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول