اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بردخون:

فرهنگ شهادت در ذهن ملت ماندگار شود

خبرگزاری فارس: امام جمعه بردخون گفت: فرهنگ ایثار و شهادت باید به عنوان میراثی گران و ارزشمند در ذهن ملت ایران ماندگار شود.

فرهنگ شهادت در ذهن ملت ماندگار شود
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حجت الاسلام سید حسین رکنی حسینی سه شنبه شب در جلسه برنامه ریزی هفته دفاع مقدس با اشاره به پیوند قیام عاشورا و شهدای دفاع مقدس گفت: جامعه‌ای که با فرهنگ عاشورا پیوند عمیق بسته، سرشار از پویایی و توانایی است و با نگاه به حادثه دلخراش عاشورا و قیام خونین کربلا در می‌یابیم که گذشت زمان تاکنون نتوانسته این حادثه را کمرنگ کند و در اعتقادات مردم خللی ایجاد نشده است.
وی افزود: فرهنگ ایثار و شهادت باید به عنوان میراثی گران و ارزشمند  در ذهن ملت ایران ماندگار شود و از آفت تحریف مصون بماند زیرا نشر ارزش‌های معنوی و اخلاقی با شمیم عطر خون شهیدان تأثیر بسزایی در اخلاق جوانان داشته و امید و انگیزه را برای مبارزه با استکبار جهانی و ترویج فرهنگ عاشورایی به همراه دارد.
بخشدار بردخون نیز گفت:
هفته دفاع مقدس، هفته عزت و افتخار مردم قهرمان ایران اسلامی است و باید خاطرات ماندگار آن ایام را بازگو و دستاوردهای عظیم آن را به نسل جوان منتقل کرد.
مسعود محمدپور اظهار داشت: امیدواریم با برنامه ریزی مناسب، یاد و خاطره جانبازان و شهدای عزیز را ارج بگذاریم و بتوانیم ارزش‌های والای آن دوران را به آیندگان یادآوری و آن را در حافظه تاریخ کهن، طولانی و درخشان میهن اسلامی حفظ کنیم و چون گنجینه‌ای ارزشمند به تشنگان دلاوری و رشادت انتقال دهیم.
حسین مصلحی پور رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه نیز با ارائه گزارشی از برنامه‌های اجرایی هفته دفاع مقدس و تقارن آن با بازگشایی مدارس گفت: دراین ایام مدارس شاهد شور، نشاط و تکاپو هستند و با حضور دانش آموزان این وضعیت دگرگون شده بار دیگر حرکت عظیم علمی آغاز و با یادآوری دوران دفاع مقدس حال و هوای وصف ناپذیری در مدارس حاکم می‌شود
در ادامه مسعود عزیزی مسئول امور اجتماعی بخشداری بردخون برنامه‌های پیش بینی شده هفته دفاع مقدس را تشریح کرد وگفت: دراین هفته برنامه‌هایی نظیر فراخوان بسیجیان، رژه حماسی بسیجیان، اجرای طرح ابرار ویژه ایثارگران، عطرافشانی قبور مطهر شهدا، دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران، برگزاری دعای پرفیض کمیل، محفل انس با قرآن، برگزاری دعای ندبه و برپایی ایستگاه صلواتی دربخش بردخون اجرا می‌شود.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول