اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیریت بحران شهرداری کرمان:

18 محله کرمان آتش‌نشان افتخاری دارند

خبرگزاری فارس: مدیر موسسه مطالعات و آموزش مدیریت بحران شهرداری کرمان از فعالیت آتش‌نشانان افتخاری در 18 محله شهر کرمان خبر داد.

18 محله کرمان آتش‌نشان افتخاری دارند
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، اکبر علوی پیش از ظهر امروز در آیین روز ملی ایمنی و آتش نشانی در کرمان اظهار داشت: برنامه‌های مشترکی توسط موسسه مطالعات و آموزش مدیریت بحران شهرداری و سازمان آتش‌نشانی کرمان برگزار می‌شود.
وی ابراز داشت: این برنامه‌ها شامل برنامه آموزشی آتش‌نشانی و CPR برای شهروندان در محل پارک‌های شهر کرمان و برگزاری دوره‌های آموزشی در محلات کرمان است.
علوی از به کارگیری نیروهای امداد محله‌ای آموزش دیده در 18 محله کرمان برای آموزش شهروندان و انتخاب آن‌ها به عنوان آتش‌نشانان افتخاری در محله‌ها خبر داد.
به گزارش فارس معاون فرهنگی اجتماعی شهردار کرمان در این آیین اظهار داشت: آتش‌نشانان افرادی هستند که با انجام وظایف خود همواره به مردم خدمت می‌کنند.
حجت‌الاسلام سیدمرتضی حسینی با اشاره به حدیث نبوی بیان داشت: فردی که به مردم خدمت کند، خداوند برای او خدمتگزارانی در بهشت قرار می‌دهد.
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی کرمان نیز در این آیین به تشریح عملیات انجام شده توسط ماموران این سازمان برای نجات جان یک جوان سیرجانی از قعر چاه پس از 67 ساعت تلاش مداوم در صبح امروز پرداخت.
علی کردی از انتخاب محسن لنگری، مسئول امداد و نجات این سازمان که در نجات جان جوان سیرجانی تلاش بسیاری انجام داده است به عنوان آتش‌نشان نمونه استان کرمان خبر داد و افزود: این آتش‌نشان برگزیده در آیینی با حضور استاندار و شهرداران استان کرمان در شهر رفسنجان تجلیل می‌شود.
وی با اشاره به تلاش سه نیروی اعزامی آتش‌نشانی کرمان در نجات جان جوان سیرجانی بیان داشت: آتش‌نشانی شامل اینگونه فداکاری‌ها است.
کردی یاد و خاطره شهدای هفتم مهر سال 60 در اطفای حریق پالایشگاه آبادان را گرامی داشت.
به گزارش فارس، در پایان این مراسم از تیم‌های اول تا سوم مسابقات والیبال سازمان آتش‌نشانی که در قالب هفت تیم و با حضور 70 نیروی این سازمان برگزار شده بود، تقدیر به عمل آمد، همچنین رژه خودروهای عملیاتی این سازمان در خیابان‌های شهر کرمان انجام شد.
انتهای پیام/‌ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول