اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد مازندران:

بودجه‌های هنری ارشاد ناچیز است

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با اشاره به مظلومیت هنرمندان و ناچیز بودن بودجه‌های هنری گفت: گاهی حتی در ایجاد بستر اولیه برای هنرمندان مشکل داریم.

بودجه‌های هنری ارشاد ناچیز است
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان بهشهر، حجت‌الاسلام عباسعلی ابراهیمی چهارشنبه شب در افتتاحیه دومین جشنواره استانی تئاتر جوان که به میزبانی شهرستان بهشهر در مجتمع فرهنگی هنری این شهرستان برگزار شد با بیان اینکه هنر جایگاه رفیعی دارد آن را تجسم دانش توصیف کرد و به بیان برخی ویژگی‌های هنرمندان پرداخت.
وی از ظرافت‌ها و طراوت‌های خاص هنر و ارزش و اعتبار آن گفت که از سوی باریتعالی در ذات هنرمند قرار می‌گیرد و او را به این مقام رفیع می‌رساند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با طرح این سؤال که آیا هر هنری هنر و هر علمی علم است، تصریح کرد: علم و هنر واقعی انسان را به سمت کمال و ارزش‌های انسانی و حل معضلات و مشکلات رهنمون می‌سازد.
ابراهیمی ادامه داد: اگر قرار است جلوی ابتذال گرفته شود، آمار طلاق را پایین بیاوریم، با انحرافات مقابله کنیم و بر فرهنگ غنی خود تکیه زنیم، باورهای انسانی را حفظ کنیم همچنین فرامین رهبری را برای مقابله با ناتوی فرهنگی و جنگ نرم به جایگاه برسانیم، علاوه بر قلم و آنچه به نام خطابه و سخنرانی است باید از جایگاه هنر که حرفی برای گفتن دارد، استفاده کنیم.
وی با بیان اینکه در بحث هنر باید بودجه و نظم خاصی وجود داشته باشد، اظهار داشت: گاهی حتی برای ایجاد یک بستر هنری اولیه مشکل داریم.
ابراهیمی با انتقاد از بودجه‌های ناچیز بخش هنری، گفت: اگر می‌خواهیم هنرمندان هر لحظه بجوشند و بخروشند و جامعه را تحول ویژه‌ای ببخشند باید دست محبت به سمت آنها دراز کنیم.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول