اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی میناب:

حضور همزمان گروه‌های هنری در 6 جشنواره ملی

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی میناب از حضور همزمان گروه‌های هنری و هنرمندان میناب در جشنواره‌های ملی طی مهرماه خبر و از این اتفاق به عنوان بهار فرهنگ و هنر این شهرستان یاد کرد.

حضور همزمان گروه‌های هنری در 6 جشنواره ملی
اسماعیل جهانگیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در میناب با اشاره به راهیابی گروه‌های سرود، تئاتر، نمایش و شاعران میناب به جشنواره‌های مختلف کشوری افزود: راهیابی دو گروه سرود به جشنواره سرودهای دفاع مقدس در آباده فارس، راهیابی دو نفر از شاعران مینابی به جشنواره شعر دفاع مقدس در زاهدان، راهیابی دو گروه موسیقی سنتی به جشنواره موسیقی دفاع مقدس، راهیابی دو گروه نمایش به جشنواره سراسری تئاتر خیابانی مریوان، راهیابی یک گروه تئاتر دفاع مقدس به جشنواره سراسری عسلویه و اعزام یک گروه موسیقی راه یافته به جشنواره اقوام ایران زمین در تهران، همگی از آغاز تا 20 مهر ماه صورت می‌گیرد.
جهانگیری اظهار داشت: شهرستان میناب از نظر فرهنگ و هنر در استان حرف نخست را می‌زند و در تمامی جشنواره‌ها توان و ظرفیت خود را به اثبات رسانیده است.
وی با بیان این مطلب که جهش و شکوفایی به وجود آمده در فرهنگ و هنر میناب بهاری را برای این شهر خلق کرده‌ است افزود: میناب به عنوان پایگاه فرهنگ و هنر استان توانسته به عنوان نماینده هرمزگان در یک زمان واحد در چندین جشنواره کشوری حضور یابد.
این مسئول در ادامه گفت: هنری ماندگار، جذاب و قابل پذیرش برای مردم است که برگرفته از مولفه‌های ارزشی باشد و هنرمندان مینابی با فعالیت چشمگیر و کوشش پیگیر همراه با اهتمام، در این راستا و در راستای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان گام‌های بلندی را برداشته‌اند.
انتهای پیام/ل30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول