اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خاکباز رئیس هیئت اسکواش استان مرکزی شد

خبرگزاری فارس: مازیار خاکباز با 17 رای موافق در مجمع انتخابی هیئت اسکواش امروز به مدت چهار سال به عنوان رئیس هیئت اسکواش استان مرکزی انتخاب شد.

خاکباز رئیس هیئت اسکواش استان مرکزی شد
 به گزارش خبرگزاری فارس از اراک مدیرکل تربیت‌بدنی استان مرکزی ظهر امروز در این مجمع اظهار داشت: در حال حاضر تمام شرایط و امکانات برای ارتقاء این رشته در استان فراهم است که می‌طلبد رئیس جدید هیئت با مدیریت صحیح و بهره‌گیری مناسب از این امکانات زمینه ارتقاء ورزشکاران این رشته را فراهم سازد.
خسرو قمری با بیان اینکه سرعت رشد این رشته در استان رضایت ‌بخش نیست، افزود: با توجه به امکانات و ظرفیت‌های بسیار خوبی که در بین ورزشکاران این رشته در استان وجود دارد این رشته باید سرعت بیشتری به خود بگیرد.
وی تصریح کرد: فدارسیون اسکواش در سال اخیر برنامه‌های بسیار خوبی را در راستای برگزاری مسابقات در دستور کار قرار داده که برگزاری مسابقات مختلف در ارتقای هرچه بیشتر این رشته موثر خواهد بود.
مدیرکل تربیت‌بدنی استان مرکزی با تاکید بر اینکه مسائل و مشکلات مالی نباید بهانه‌ای برای کار نکردن باشد، ادامه داد: در حال حاضر یکی از مهم‌ترین مشکلات هیئت‌های ورزشی کمبود اعتبارات و منابع مالی است اما این مسئله نباید مانع پیشرفت ورزشکاران در رشته‌های مختلف ورزشی باشد.
قمری گفت: هیئت‌های ورزشی باید با ابتکار عمل و برگزاری مسابقات آزاد، کلاس‌های مربیگری و داوری، جذب اسپانسر و اجاره دادن اماکن ورزشی برای خود کسب درآمد کرده و بخشی از مشکلات مالی خود را برطرف کنند.
وی خاطر نشان ساخت: در سال جاری هیئت اسکواش استان در مجموع 11 میلیون و 700 هزار تومان درآمد از محل منابع اداره کل،‌ فدارسیون و خود هیئت داشته که در مقایسه با سال گذشته بسیار محدود است.
مدیرکل تربیت‌بدنی استان مرکزی ادامه داد: فدارسیون اسکواش باید در تخصیص اعتبارات، دعوت بازیکنان به تیم‌های ملی و نیازهای هیئت اسکواش استان توجه ویژه‌ای داشته باشد.
وی با بیان اینکه هیئت‌های ورزشی نباید درگیر مسائل حاشیه‌ای شوند، گفت: درگیر شدن هیئت‌های ورزشی به مسائل حاشیه‌ای همچون موریانه اساس هیئت را از هم فرو می‌پاشد که می‌طلبد هیئت‌ها از ورود به مسائل حاشیه‌ای خودداری کنند.
قمری در ادامه با اشاره به عملکرد این هیئت در سال گذشته بیان داشت: دعوت هشت نفر از ورزشکاران این رشته به تیم ملی،‌ اعزام تیم به مسابقات قهرمان کشوری، اعزام به مسابقات جهانی و بین‌اللملی، میزبانی مسابقات کشوری، برگزاری کلاس‌های مربیگری و داوری بخشی از علمکرد این هیئت در سال گذشته بوده است.
مدیرکل تربیت‌بدنی استان مرکزی از فعالیت این هیئت در سطح شهرستان اراک خبر داد و اظهار داشت: هیئت جدید باید زمینه لازم برای فعال‌سازی این رشته در سایر شهرهای استان را فراهم سازد. 
به گفته وی در ارزیابی فدارسیون از عملکرد هیئت استان‌ها هیئت اسکواش استان در سال گذشته در رتبه هفتم کشور قرار گرفت.
گفتنی است در این مراسم رای‌گیری انتخاب رئیس هیئت اسکواش استان مرکزی با حضور دبیر و نائب رئیس فدارسیون اسکواش برگزار شد که در پایان مازیار خاکباز تنها کاندیدای این مجمع با 17رای موافق به عنوان رئیس این هئیت انتخاب شد.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول