اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر فدراسیون اسکواش:

رشته تحصیلی اسکواش در کشور ایجاد می‎شود

خبرگزاری فارس: دبیر فدراسیون اسکواش کشور از ایجاد رشته تحصیلی ورزش اسکواش در کشور خبر داد.

رشته تحصیلی اسکواش در کشور ایجاد می‎شود
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، بابک بیاتی بعدازظهر امروز در نشست برگزاری مجمع انتخابات هیئت رئیسه اسکواش چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: همکاری هیئت‌ها با فدراسیون اسکواش و همچنین فعال بودن این هیئت‌ها در بین مردم مهم‌ترین انتظار فدراسیون اسکواش از هیئت‌های این رشته ورزشی در سراسر کشور است.
وی توسعه این رشته ورزشی را نیازمند تبلیغات مناسب گفت: ورزش اسکواش رشته شناخته شده‌ای برای مردم نیست و نیازمند تبلیغات لازم برای جذب جوانان به این رشته ورزشی است.
بیاتی خاطرنشان کرد: برهمین اساس لازم است تا روسای هیئت‌های استانی برنامه‌های تدوین شده به‌منظور ارتقای سطح کیفیت ورزش اسکواش در استان تحت مدیریت خود را و چگونگی اجرای این برنامه‌ها را برای رشد و توسعه این رشته ورزشی با فدراسیون اسکواش هماهنگ کنند.
دبیر فدراسیون اسکواش کشور با اشاره به وجود استعدادهای بی‌شمار ورزشی در سطح استان‌های کشور، گفت: در حال حاضر در شهرستان‌ها و روستاهای چهارمحال و بختیاری استعدادهای بیشماری در زمینه رشته ورزشی اسکواش وجود دارد که در صورت فراهم کردن شرایط و برگزاری کلاس‌های آموزشی در آینده نزدیک شاهد شکوفا شدن استعدادهای جوانان این استان خواهیم بود.
وی ادامه داد: جوانان چهارمحال و بختیاری توانایی بالایی در ورزش‌های انفرادی دارند که برهمین اساس در زمانی کوتاه می‌توانند در رشته اسکواش که یک رشته انفرادی است پیشرفت کنند.
بیاتی ورزش اسکواش را ورزشی نوپا در سطح کشور و استان چهارمحال و بختیاری عنوان کرد و گفت: باید با تلاش بیشتر مسئولان به‌ویژه روسای هیئت‌های ورزشی بتوانیم در مسیر نهادینه کردن این رشته ورزشی در بین جوانان کشور حرکت کنیم.
وی همچنین از راه‌اندازی رشته تحصیلی اسکواش به صورت آکادمیک خبر داد و گفت: طی رایزنی‌های انجام شده این رشته به زودی در مقطع فوق‌دیپلم در دانشگاه جامع علمی و کاربردی دانشجو می‌پذیرد.
دبیر فدراسیون اسکواش کشور داشتن فضای فیزیکی مناسب برای پرداختن به رشته اسکواش را از ملزومات شروع به کار هیئت‌های استانی دانست و تصریح کرد: در صورتیکه فضای لازم و مناسبی از سوی اداره کل تربیت بدنی و یا هیئت‌ها برای این امر ‌اختصا‌ص یابد، فدراسیون این آمادگی را دارد که از لحاظ تمام‌ امکانات هیئت را حمایت کند.
مجمع انتخابات هیئت رئیس اسکواش چهارمحال و بختیاری امروز با حضور رئیس و نایب رئیس هیئت اسکواش و دبیر فدراسیون اسکواش کشور در شهرکرد برگزار شد که در این انتخابات مجید صفری تنها کاندیدای حاضر با کسب 19 رأی قاطع به عنوان رئیس جدید هیئت اسکواش چهارمحال و بختیاری معرفی شد.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول