اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت اسکواش مازندران:

پیشنهاد میزبانی تورنمنت اسکواش را به فدراسیون دادیم

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت اسکواش مازندران گفت: پیشنهاد میزبانی تورنمنت بین‌المللی رقابت‌های اسکواش را به فدراسیون دادیم.

پیشنهاد میزبانی تورنمنت اسکواش را به فدراسیون دادیم
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سید اسماعیل احمدی شامگاه گذشته در نشست مجمع هیئت اسکواش مازندران بیان داشت: در حال حاضر تنها مشکل و معضل هیئت نداشتن سالن اختصاصی است که با تخصیص اعتبار لازم این پروژه ملی نیز در ماه‌های آینده افتتاح می‌شود.
وی گفت: مازندران دارای جاذبه‌های دیدنی و گردشگری زیادی است و ظرفیت بسیار بالایی دارد که با افتتاح این سالن مطمئنا میزبانی یکی از تورنمنت‌های بین المللی در ساری خواهیم بود.
رئیس هیئت اسکواش مازندران خاطرنشان کرد: در حال حاضر رشته اسکواش در استان پیشرفت بسیار خوبی کرده و این رشته در بیشتر شهرها نیز فعالیت چشمگیری دارد.
وی از حضور بیش از 200 ورزشکار سازمان‌یافته در استان خبر داد و تصریح کرد: با تشکیل جلسات متعدد تلاش می‌شود  ورزش اسکواش در مدارس، ادارات و دانشگاه‌ها و... همگانی شود.
رئیس هیئت اسکواش مازندران در ادامه گفت: این ورزش یکی از سالم‌ترین رشته‌های ورزشی است که بنا بدلایلی از سوی سرمایه‌گذاران و اسپانسران حمایت مالی نمی‌شود.
احمدی از برگزاری لیگ اسکواش ساحلی در استان خبر داد و تصریح کرد: با فعالیت داشتن بیشتر شهرها در این رشته ورزشی و با توجه به حضور مسافران و گردشگران به سواحل استان برای رشد و توسعه این رشته ورزشی این مسابقات را به صورت لیگ در سواحل استان نیز برگزار می‌شود.
وی از حضور نمایندگان مازندران در لیگ مردان و بانوان دسته یک اسکواش کشور خبر داد و اظهار داشت: با حمایت اسپانسران و سرمایه‌گذاران نمایندگان مازندران توانستند نتایج خوبی در لیگ بدست آورند.
احمدی مهم‌ترین هدف این هیئت را پیگیری اسکواش روباز در سراسر استان برشمرد و بیان داشت: با تلاش مربیان و مسئولان هیئت در حال حاضر چهار ملی‌پوش از مازندران در اردوی تیم ملی حضور دارند.
وی در پایان هیئت اسکواش مازندران را یکی از هیئت‌های برتر فدراسیون و استان نام برد و افزود: این هیئت همگام و همسو بر اساس برنامه فدراسیون و اداره کل ورزش و جوانان رو به جلو حرکت می‌کند.
به گزارش فارس، مجمع عمومی هیئت اسکواش مازندران نیز با حضور مسعود سلیمانی رئیس فدراسیون، نصرالله پریچهره مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران و اعضا مجمع در  ساری برگزار شد که در نهایت سید اسماعیل احمدی با 10 رای به عنوان رئیس هیئت اسکواش مازندران انتخاب شد.
انتهای پیام/ن20 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول