اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت اسکواش چهارمحال و بختیاری:

اسکواش چهارمحال و بختیاری سالن اختصاصی ندارد

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت اسکواش چهارمحال و بختیاری گفت: نبود سالن اختصاص اسکواش مهم‌ترین مشکل فراروی این هیئت ورزشی است.

اسکواش چهارمحال و بختیاری سالن اختصاصی ندارد
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، مجید صفری بعدازظهر امروز در نشست برگزاری مجمع انتخابات هیئت رئیسه اسکواش چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: استفاده از راهکارها و تجربیات ارزشمند مسئولان فدراسیون، آشناسازی دانشجویان و دانش‌آموزان این استان با این رشته ورزشی از مهم‌ترین اقدامات صورت گرفته در شش ماهه گذشته از سوی هیئت اسکواش این استان است.
وی بر ضرورت برگزاری دوره‌های استعدادیابی اسکواش در این استان تأکید کرد و گفت: برگزاری یک دوره استعدادیابی، آموزش مربیان و داوران از دیگر اقداماتی بود که در مدت عملکرد شش ماهه رئیس هیئت اسکواش این استان صورت پذیرفته است.
صفری خاطرنشان کرد: جوانان این استان از نظر برخورداری از علم و فیزیک متناسب در تمام رشته‌های ورزشی در سطح کشور و حتی در سطح آسیایی و جهانی حرفی برای گفتن داشته‌اند که کسب مدال‌های رنگارنگ آنها در رقابت‌های مختلف ملی و بین‌المللی بیانگر توانایی بالای ورزشکاران این استان است.
رئیس هیئت اسکواش چهارمحال و بختیاری با اشاره به برنامه‌های فراروی این هیئت به‌منظور تقویت جایگاه اسکواش این استان، گفت: برگزاری دوره‌های آموزشی برای جوانان این استان به صورت رایگان، اختصاص اعتبار لازم برای احداث و راه‌اندازی سالن اختصاصی و نیز اختصاص دادن چند سانس اختصاصی در سالن‌های ورزشی استان مهم‌ترین نیازهای این رشته نوپا در چهارمحال و بختیاری است.
صفری اضافه کرد: اسکواش در دنیای ورزش امروز چشم‌انداز روشنی را پیش‌رو دارد، به طوری که مورد توجه و تاکید افراد و طرفداران بیشماری قرار گرفته است و پیش‌بینی میشود ظرف سال‌های آینده به عنوان یکی از پرطرفدارترین رشته‌های ورزشی در سنین مختلف مطرح شود.
مجمع انتخابات هیئت رئیس اسکواش چهارمحال و بختیاری امروز با حضور رئیس و نایب رئیس هیئت اسکواش و دبیر فدراسیون اسکواش کشور در شهرکرد برگزار شد که در این انتخابات مجید صفری تنها کاندیدای حاضر با کسب 19 رأی قاطع به عنوان رئیس جدید هیئت اسکواش چهارمحال و بختیاری معرفی شد.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول