اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم:

پدر شهیدان زین‌الدین مدافع آرمان‌های اصیل بود

خبرگزاری فارس: مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم گفت: پدر شهیدان زین‌الدین همیشه در تمام صحنه‌ها برای دفاع از آرمان‌های اصیل و بلند انقلاب اسلامی حاضر بود.

پدر شهیدان زین‌الدین مدافع آرمان‌های اصیل بود
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، مهدی کربلایی در مراسم رونمایی از 59 کتاب با موضوع دفاع مقدس ضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهدای دفاع مقدس گفت: مردم انقلابی استان قم افتخار دارند که 6 هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی ایران کردند.
وی ضمن ادای احترام به روح شهیدان مهدی و مجید زین‌الدین بیان کرد: این دو شهید سرور و سالار شهدا هستند و همانگونه که در دوران دفاع مقدس چون نگین انگشتری در میان بسیجیان قابل احترام بودند اکنون نیز پس از گذشت سال‌ها از عروج عاشقانه آنها هنوز این حس وجود دارد.
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم با یادآوری ارتحال پدر این دو شهید تصریح کرد: پدر شهیدان زین‌الدین همیشه در تمام صحنه‌ها برای دفاع از آرمان‌های اصیل و بلند انقلاب اسلامی حاضر بود و با فعالیت در زمینه فرهنگ ایثار و شهادت و حمایت معنوی از پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان پدر معنوی سربازان و بسیجیان اسلام محسوب می‌شدند.
وی ادامه داد: برگزاری مراسم رونمایی از کتبی که با موضوع دفاع مقدس به رشته تحریر درآمده زمینه‌ساز ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.
کربلایی اضافه کرد: رونمایی از کتب دفاع مقدس در منزل خانواده شهدا حرکتی بسیج‌وار است که همزمان در 31 استان انجام می‌شود.
وی ادامه داد: در طرحی مدون مقرر شد این برنامه در منزل شهید شاخص هر استان انجام شود که شهیدان زین‌الدین شاخص شهدای قم بودند.
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم بیان کرد: تدوین این برنامه‌ها به منظور ترویج فرهنگ کتابخوانی است چراکه این مسئله از دغدغه‌های رهبر انقلاب محسوب می‌شود.
وی تصریح کرد: امیدواریم این حرکت از منزل شهیدان شاخص کشور آغاز و تا رسیدن به نتیجه عملی به صورت مستمر ادامه داشته باشد.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول