اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در لرستان:

اطاعت از رهبری وظیفه ملت ایران است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: اطاعت از رهبری را مهم‌ترین وظیفه ملت در تداوم راه انقلاب است.

اطاعت از رهبری وظیفه ملت ایران است
 به گزارش خبرگزاری فارس از بروجرد، حجت‌الاسلام سید احمدمیرعمادی ظهر امروز در گردهمایی پیشکسوتان و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس شرق لرستان در سالن فجر بروجرد ضمن تبریک هفته دفاع مقدس گفت: ما وظیفه داریم در برابر دشمنان ثابت قدم و استوار باشیم.
وی با اشاره به اینکه رمز تداوم انقلاب اسلامی در ولایت‌مداری و حفظ روحیه فرهنگ جهاد و شهادت است، افزود: امروز تهاجم فرهنگی دشمن به شدت بیشتر از تهاجم لشگریان صدام است و در این میدان باید با غلبه بر دشمن همچون هشت سال دفاع مقدس به پیروزی برسیم.
میرعمادی حفظ دیدگاه و اندیشه دفاع مقدس، ایمان به خدا و اطاعت از رهبری را مهم‌ترین وظیفه ملت در تداوم راه انقلاب عنوان کرد.
نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به تاثیرگذاری دفاع مقدس در دو بعد اندیشه‌ها و رفتارها ادامه داد: ‌در بعد تاثیرگذاری بر اندیشه‌ها دفاع مقدس ثمراتی همچون شهادت طلبی و شهادت پذیری، اخلاص و قیام برای خدا، اعتقاد به امدادهای الهی، روحیه پاکبازی، جانبازی و ایثار، اعتماد به نفس، خودباوری و خود چاره‌اندیشی را به همراه داشت.
وی با اشاره به اینکه ارزش‌های دفاع مقدس باید به نسل جوان انتقال یابد، گفت: ولایت محوری و تکلیف‌گرایی از جمله اثرات دفاع مقدس بر رفتارها است.
نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: این انقلاب در صورتی که فرهنگ جهاد و شهادت در آن حفظ شود، پایدار می‌ماند و کم رنگ شدن آن موجب سست شدن پایه‌های انقلاب می‌شود.
وی با بیان اینکه مفهوم شکست و ناکامی در دفاع مقدس برای ملت ایران معنی نداشت، گفت: راز ماندگاری دفاع مقدس در ایمان به خدا، فرماندهی جنگ به رهبری امام و مقام معظم رهبری بود.
میرعمادی گفت: در تحلیل هشت سال دفاع مقدس دو دیدگاه باطنی و معنوی می‌توان داشت و دیدگاه باطنی آن همان ایمان به خدا، و اعتقاد به باورهای دینی است که نقش مهمی و تعیین کننده‌ای در جنگ داشته است.
وی افزود: در تحلیل معنوی جنگ عنصر ولایت و رهبری و فرماندهی جنگ از سوی امام بزرگوار و شخصیت معنوی ایشان بود که رزمندگان اسلام به فرمان او رفتند و به عشق او دفاع کردند و با یاد او قوت گرفتند.
در این آیین که بیش از 300 نفر از رزمندگان و پیشکسوتان هشت سال دفاع مقدس و فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان و جمعی از مسئولان حضور داشتند از چهار رزمنده پیشکسوت و 11 نفر از فرزندان شاهد شاغل در سپاه تجلیل و برنامه‌های مختلفی برگزار شد.
انتهای پیام/صا20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول