اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل پالایشگاه اصفهان تاکید کرد:

بهینه‌سازی پالایشگاه اصفهان با فاینانس 2.5 میلیارد یورویی

خبرگزاری فارس: مدیرعامل پالایشگاه اصفهان گفت: پروژه بهینه‌سازی پالایشگاه اصفهان با موافقت سهامداران این شرکت، از طریق فروش فاینانس 2.5 میلیارد یورویی اجرا می‌شود.

بهینه‌سازی پالایشگاه اصفهان با فاینانس 2.5 میلیارد یورویی
علیرضا امین امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به برگزاری آخرین مجمع عمومی پالایشگاه اصفهان اظهار داشت: این جلسه که با حضور سهامداران پالایشگاه اصفهان برگزار شد، مسائل در ارتباط با اجرای طرح‌های بهینه‌سازی پالایشگاه با سرمایه سهامداران مورد بررسی قرار گرفت.
وی ادامه داد: در این جلسه سهامداران موافقت کردند تا با استفاده از فاینانس ادامه اجرای طرح‌های پالایشگاه پیگیری شود.
مدیرعامل پالایشگاه اصفهان با اشاره به اینکه این فاینانس‌ها یا به صورت داخلی و یا خارجی به فروش می‌رسد، افزود: میزان این فاینانس‌ها که در واقع سرمایه مورد نیاز برای اجرای این طرح‌ها است در حدود دو و نیم میلیارد یورو برآورد شده است.
وی بیان داشت: این میزان فاینانس تامین‌کننده تمام سرمایه مورد نیاز برای راه‌اندازی و اتمام پروژه‌های بهینه‌سازی پالایشگاه اصفهان است.
امین در ادامه تصریح کرد: پروژه‌های بهینه‌سازی پالایشگاه اصفهان پیش از این تنها 15درصد پیشرفت داشتند که با تأمین سرمایه آن از طریق فاینانس در حال حاضر پیشرفت پروژه بنزین سازی به 75درصد افزایش یافته است.
 وی اضافه کرد: ظرف چهار سال آینده تمام پروژه‌های تعریف شده در طرح بهینه‌سازی شرکت نفت اصفهان به بهره‌برداری می‌رسد.
مدیرعامل پالایشگاه اصفهان اظهار داشت: پروژه ساخت مجتمع بنزین سازی در پالایشگاه اصفهان با پیشرفتی که تاکنون داشته است در نیمه نخست سال 1391 به بهره‌برداری می‌رسد.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول