اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نیمه نخست امسال برگزار شد؛

برگزاری 40 دوره مختلف آموزشی در پالایشگاه جم

خبرگزاری فارس: رئیس منابع انسانی پالایشگاه جم از برگزاری 40 دوره مختلف آموزشی در پالایشگاه جم در نیمه نخست امسال خبر داد.

برگزاری 40 دوره مختلف آموزشی در پالایشگاه جم
به گزارش خبرگزاری فارس از جم، محمدرضا بابایی در آیین تودیع و معارفه مدیر روابط عمومی پالایشگاه جم اظهار داشت: پالایشگاه فجر جم بعد از مجتمع گاز پارس جنوبی در واقع بزرگترین و مهم‌ترین پالایشگاه کشور است و بیش از 27 درصد گاز کشور را تامین می‌کند.
وی افزود: در سال جهاد اقتصادی شاهد تلاش و فعالیت چشمگیری در پالایشگاه هستیم و نتایج بسیار خوبی نیز حاصل شده است.
بابایی با تاکید بر اهمیت برنامه‌ها و اهداف روابط عمومی در پالایشگاه خاطرنشان کرد: با حمایت و مشورت مدیرعامل می‌توان کارهای بزرگی انجام داد و روابط عمومی طی چند سال گذشته موفقیت خوبی داشته است.
وی اضافه کرد: در سال‌های گذشته روابط عمومی منشا حرکت و پویایی برای سازمان بوده و امیدواریم این مسئله استمرار داشته باشد.
رئیس منابع انسانی پالایشگاه جم در ادامه با اشاره به اهمیت آموزش و پژوهش در پالایشگاه جم گفت: طی شش ماه نخست امسال بیش از 40 دوره آموزشی در این پالایشگاه برگزار شده و انتظار داریم در نیمه دوم امسال نیز این امر تداوم داشته باشد.
 سرپرست جدید روابط عمومی پالایشگاه جم نیز اظهار داشت: روابط عمومی بازوی توانمند هر سازمانی است و باید تمام تلاش و همت خود را در راستای شکوفایی آن سازمان بکار ببندد.
نعمت‌الله جمالی افزود: تلاش می‌شود با همفکری جمعی و مشارکت همه نیروهای روابط عمومی گام‌های مهمی در راستای اهداف شرکت برداشته شود.
رئیس سابق روابط عمومی شرکت پالایش گاز فجر جم نیز در این نشست از حسن نیت مدیرعامل نسبت به اعتماد خدمت به وی در سمت جدید اشاره و اظهار داشت: این اعتماد نشان دهنده توجه مدیرعامل به توانمندی نیروهای بومی شهرستان است.
احمد رحیمی حیاتی، اداره آموزش را یکی از ادارات مهم و کلیدی شرکت دانست و از لطف و اعتماد مدیرعامل نسبت به این انتصاب جدید تقدیر کرد و ابراز امیدواری کرد دوران حضورش در اداره آموزش با تحول و فعالیت دوچندان همراه باشد.
وی اذعان داشت: باید دست به دست هم بدهیم و با همه توان برای سربلندی و موفقیت پالایشگاه تلاش و فعالیت کنیم.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول