اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با راه‌اندازی ترانس‌های جدید؛

ظرفیت برق پالایشگاه گاز هاشمی‌نژاد افزایش یافت

خبرگزاری فارس: نخستین گام برای اجرایی‌شدن فازهای بعدی توسعه برق پالایشگاه گاز شهید هاشمی‌نژاد با موفقیت انجام شد.

ظرفیت برق پالایشگاه گاز هاشمی‌نژاد افزایش یافت
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی شرکت پالایش گاز شهید هاشمی‌نژاد، جواد کرفی رئیس واحد تعمیرات برق شرکت پالایش گاز شهید هاشمی‌نژاد، با اعلام این خبر اظهار داشت: پروژه نصب و راه‌اندازی ترانس‌های شش کیلو ولت به سه کیلو ولت با قدرت 7.5 مگاوات و نصب سوئیچ گیر 3 کیلو ولت پالایشگاه گاز شهید هاشمی‌نژاد به اتمام رسید.
وی گفت: با افزوده شدن فاز 2 در سال‌های گذشته به مجموعه عملیاتی پالایشگاه نیاز به افزایش توان برقی مجموعه در سطح مدیوم ولتاژ احساس می‌شد.
کرفی افزود: پیش از این دوترانس شش کیلو ولت به سه کیلو ولت با قدرت پنج مگاوالت برق کل موتورهای سطح پالایشگاه را تامین می‌کرد که با توجه به افزایش ظرفیت پالایشگاه لازم بود این ترانس‌ها تقویت شوند.
رئیس واحد تعمیرات برق پالایشگاه گاز شهید هاشمی‌نژاد در ادامه گفت: پیش از این شرایط به گونه‌ای بود که اگر به هر دلیلی یکی از ترانس‌های برق پالایشگاه از مدار خارج می‌شد سرویس‌دهی در پالایشگاه مختل می‌شد اما با اجرای این پروژه ظرفیت ترانس‌های برق  موجود در پالایشگاه افزایش یافت.
وی  گفت: با نصب ترانس‌های جدید شرایط برای ساخت فاز سوم پالایشگاه نیز فراهم شد.
رئیس واحد تعمیرات برق تعمیرات اساسی پالایشگاه گاز شهید هاشمی‌نژاد در گفت: نزدیک شش میلیارد ریال برای طراحی، خرید، نصب، اجرا و راه‌اندازی ترانس‌های جدید هزینه شده است.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول