اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل پالایشگاه جم:

چرخ پالایشگاه فجر جم باید توسط دانش‌آموزان همین منطقه به حرکت در بیاید

خبرگزاری فارس: مدیرعامل پالایشگاه جم گفت: چرخ پالایشگاه فجر جم باید توسط دانش‌آموزان همین منطقه به حرکت در بیاید.

چرخ پالایشگاه فجر جم باید توسط دانش‌آموزان همین منطقه به حرکت در بیاید
به گزارش خبرگزاری فارس از جم، رحیم اسلامی بعد از ظهر امروز در آیین آغاز سال تحصیلی جم در جمع دانش‌آموزان و معلمان ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی اظهار داشت: دانش‌آموزان جامعه با الگو قراردادن شهدا و به اهتزاز درآوردن پرچم علم و فناوری می‌توانند در این مسیر کشور را به تکامل و تعالی برساند.
وی افزود: به دلایل مختلفی همواره خود را یک فرهنگی می‌دانم و در سال‌های متمادی عضو انجمن اولیا و مربیان بوده‌ام و خانواده‌ام نیز عضو مجموعه بزرگ آموزش و پرورش است.
مدیرعامل شرکت پالایش گاز فجر جم خاطرنشان کرد: از دانش‌آموزان می‌خواهم به مسایل پرورشی و معنویت به عنوان یکی از ارکان مهم تحصیل توجه ویژه‌ای داشته باشند و همواره تلاش در این راستا را جدی بگیرند.
اسلامی تصریح کرد: اینجانب به عنوان مدیرعامل یک پالایشگاه در کنار استمرار تولید همواره نگران کمبودهای تحصیلی دانش‌آموزان نیز هستم و با تمام توان در این مسیر از هیچ کوششی فروگذار نخواهم کرد.
مدیرعامل شرکت پالایش گازفجرجم خاطر نشان کرد: صداقت گفتار و عمل دانش‌آموزان و تلاش مضاعف در راستای مطالعه و توجه به کتاب‌های درسی و غیر درسی، مسئولین را در راستای کمک به مدارس ترغیب می‌کند.
اسلامی اذعان داشت: هر دانش‌آموزی، دارای خلاقیت و ابتکار منحصر به فرد است و اگر کمر همت ببندد و امکانات مورد نیاز در اختیارش قرار گیرد، می‌تواند نوآوری‌های خوبی داشته باشد و زمینه‌ساز بهبود وضعیت اقتصادی کشور نیز باشد.
وی با اشاره به وظیفه دانش‌آموزان در قبال خون شهدا و نظام مقدس جمهوری اسلامی ‌یادآور شد: اگر امروز زمینه و بستر برای تحصیل و آموزش در کشور فراهم شده مدیون و مرهون ایثارگری و جانفشانی شهدای عزیز است و در واقع پیشرفت علمی کشور مرهون تلاش رزمندگان در دفاع مقدس است.
اسلامی گفت: شما دانش‌آموزان سرمایه‌های ملی کشور هستید و از شما انتظار می‌رود با توکل به خداوند متعال و زنده نگه داشتن خون شهیدان قدر فرصت‌های پیش رو را بدانید.
مدیرعامل شرکت پالایش گازفجرجم به استعدادهای درخشان دانش‌آموزان شهرستان جم اشاره و تصریح کرد: هرساله شاهد به دست آمدن رتبه‌های دو رقمی و سه رقمی از میان دانش‌آموزان این شهرستان در قبولی دانشگاه‌های دولتی هستیم که این مسئله به  تنهایی نشان دهنده استعداد درخشان فرزندان این شهرستان است.
وی خطاب به دانش آموزان گفت: قدر خوتان را بدانید و یقین داشته باشید با همت بلند، خود شما نیز می‌توانید یک روز به عنوان فردی موفق برای کشور عزیزمان و مراکز صنعتی استان بوشهر تاثیر گذار باشید.
‌اسلامی بیان داشت: امیدوار هستیم که یک روز چرخ بزرگ صنعت در عسلویه و پالایشگاه فجر جم توسط دانش‌آموزان همین منطقه به حرکت در بیاید و این تاسیسات مملو از حضور مدیران و مهندسان بومی همین شهرستان باشد.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول