اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل پالایشگاه دزفول:

پالایشگاه دزفول مدرن‌ترین پالایشگاه جهان است

خبرگزاری فارس: مدیر عامل پالایشگاه دزفول گفت: پالایشگاه جدید دزفول مدرن‌ترین پالایشگاه جهان خواهد بود.

پالایشگاه دزفول مدرن‌ترین پالایشگاه جهان است
نجات رنگزن امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دزفول اظهار داشت: پالایشگاه دزفول از جدیدترین و به‌روزترین پالایشگاه‌های دنیا خواهد بود که با امتیازات ویژه‌ای که در دزفول وجود دارد این چشم انداز روشن محقق می‌شود.
وی نزدیکی به منابع نفت خام، آب فراوان و مطمئن به لحاظ اسیدی و قلیایی و سختی آب و همچنین هوای بسیار خشک دزفول که هزینه‌های سرسام آور فرسودگی و خورندگی تاسیسات را به حداقل می‌رساند، نزدیکی به نقاط مصرف و نیروی انسانی کار و متخصص از جمله توجیهات فنی و اقتصادی ساخت این پالایشگاه و پتروشیمی در این منطقه برشمرد.
مدیر عامل پالایشگاه دزفول در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه اگر سرمایه‌گذار و یا پیمانکاران نتوانند به تعهدات خود عمل کنند، گفت: با شناختی که از سرمایه گذار فعلی و همچنین پیمانکاران احداث این پالایشگاه داریم مطمئنیم که با تمام وجود پای کار هستند و این پالایشگاه در مدت زمان مشخص شده اجرایی می‌شود.
وی افزود: ما با هیچ شخص حقیقی و حقوقی قرارداد نبسته‌ایم، اما به مردم شریف دزفول تعهد داده‌ایم که این پالایشگاه را راه‌اندازی کنیم و با حمایت گسترده مردم و تلاش مسئولان قطعاً این مهم محقق خواهد شد.
رنگزن تصریح کرد: ساخت پالایشگاه و پتروشیمی کار ساده و ریسک پذیری نیست، همه چیز باید مطابق مطالعات دقیق و با برنامه‌ریزی اصولی پیش برود، هزینه بسیار سنگینی است ما آبرویمان را بر روی کار گذاشته‌ایم، کار کوچکی نیست که بخواهد حربه تبلیغاتی برای کسی باشد، صحبت میلیاردها تومان سرمایه است.
این مسئول با اشاره به اینکه در حال حاضر یک گروه ویژه در حال مطالعه فنی و همچنین ادوات در حال کار در سایت پالایشگاه هستند اذعان داشت: همه دست اندرکاران امر در حال تلاش شبانه روزی برای احداث این پروژه عظیم هستند و تمام فکرشان خوشحالی و شادی مردم در روز افتتاحیه است، شاید کسانی باشند که از این تلاش و سرانجام این طرح عظیم ناخرسند باشند، ولی ما با توجه به منویات مقام معظم رهبری دست حمایت کنندگان و مردم دزفول را می‌بوسیم و از هیچ تلاشی در روند ساخت پالایشگاه و پتروشیمی بزرگ مهرگان دزفول فروگذار نخواهیم کرد.
انتهای پیام/ن20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول