اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سابق بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس یزد:

تبعیت از ولایت‌فقیه عامل پیروزی رزمندگان بود

خبرگزاری فارس: رئیس سابق بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس یزد گفت: توکل به خدا، توسل به ائمه و تبعیت از ولایت‌فقیه سه عامل پیروزی حماسه‌آفرینان دفاع مقدس بود.

تبعیت از ولایت‌فقیه عامل پیروزی رزمندگان بود
به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، علی هژبری صبح امروز در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس در مرکز بهداشت شهرستان یزد اظهار داشت: سه صدا محبوب خداوند است؛ صدای قلم دانشمندان (رشد علمی)، صدای چرخ ریسندگان (رشد اقتصادی) و صدای پای رزمندگان که رشد نظامی و آمادگی رزمندگان است.
وی ادامه داد: برای اینکه این سه صدای محبوب خداوند به گوش برسد باید کتابخانه‌ها، کارخانه‌ها و توپ‌خانه‌ها فعال باشند تا برای جامعه عزت و سلامت را به ارمغان بیاورد.
هژبری خاطرنشان کرد: در کشور ما هر سه این موارد هماهنگ وهمراه با یکدیگر در حال فعالیت هستند.
وی عنوان کرد: به فضل الهی در زمینه تولید اقتصادی، تولید علم در بخش نانو و هوا و فضا و هسته‌ای، کشور ایران در حال رشد است و تاکنون نیز به موفقیت‌های چشمگیری دست یافته است.
هژبری یادآور شد: هم‌اکنون در بخش اقتصادی و افزایش تولید در بیشتر زمینه‌ها در کشور به خودکفایی رسیده‌ایم و در زمینه رشد نظام اسلامی امروزه کشور ایران در بهترین شرایط قرار دارد.
وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه ایران اسلامی امروز در همه زمینه‌ها به برکت اسلام و ولایت و توانمندی و تلاش جوانان ایرانی در حال پیشرفت است.
هژبری در بخش دیگری از سخنان خود افزود: شهدای ما با توسل به 14 معصوم و با رمز "یا زهرا" عملیات‌های خود را آغاز کردند و حماسه آفریدند.
وی در ادامه توکل به خدا، توسل به ائمه و تبعیت از ولایت فقیه را سه عامل مهم پیروزی حماسه آفرینان جبهه شهادت عنوان کرد و افزود: شهدای ما در عملیات کربلای پنج که جزو سخت‌ترین عملیات‌ها بود، ایستادگی کردند و از اسلام و قرآن و کشور دفاع کردند.
هژبری تصریح کرد: ما مفتخر هستیم در حالی که هشت سال دفاع مقدس را پشت سرگذاشتیم حتی یک وجب از خاک کشورمان در دست دشمن نیست که این مهم جای بسی افتخار است.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول