اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ششمین روز از هفته دفاع مقدس در زنجان صورت گرفت؛

افتتاح 5 طرح گاز رسانی روستایی در زنجان

خبرگزاری فارس: در ششمین روز از هفته دفاع مقدس پنج طرح گاز رسانی روستایی با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 239 میلیون تومان در زنجان افتتاح شد.

افتتاح 5 طرح گاز رسانی روستایی در زنجان
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان زنجان، در ششمین روز از هفته دفاع مقدس پنج طرح گاز رسانی به روستاهای سونتو، قره دره، مغانلو، ماد آباد و روستای تک آغاج از توابع شهرستان ماهنشان، با حضور معاون برنامه‌ریزی استانداری زنجان و هیئت همراه، برخی مسئولان استان و معاون بهره‌برداری و جمعی از مسئولان شرکت گاز افتتاح و به بهره‌برداری رسید.
معاون بهره برداری شرکت گاز استان زنجان در این مراسم از اختصاص یک میلیارد و 239 میلیون تومان اعتبار از محل اعتبارات شرکت ملی گاز ایران برای این طرح‌های گاز رسانی خبر داد و گفت: با افتتاح این طرح‌ها، 413 خانوار روستایی دیگر به جمعیت بهره‌مند از گاز طبیعی استان افزوده می‌شود.
هرمز نوروزی اعلام داشت: از 130 روستای شهرستان ماهنشان در حال حاضر 14 روستا از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند هستند که 30 روستا در دست طراحی و سه طرح نیز در دست اجراست، تا 349 خانوار دیگر روستاهای شهرستان ماهنشان بهره‌مند از این نعمت الهی شوند.
وی از بهره‌مندی  29 درصد جمعیت روستایی استان زنجان از گاز طبیعی خبر داد و اظهار کرد: از 939 روستای استان در حال حاضر، 110 روستا به بهره‌برداری رسیده، 115 روستا در دست اجرا و 182 روستا نیز در دست طراحی است که با بهره‌برداری از 50 روستای دیگر تا پایان امسال، جمعیت روستایی بهره‌مند از گاز استان، به 49 درصد می‌رسد.
معاون بهره‌برداری شرکت گاز استان زنجان اعلام کرد: گازرسانی به شهر ارمغانخانه اجرای خط انتقال گاز نیروگاه‌های 3 و 4، اجرای خط انتقال گرماب ـ زرین رود، مطالعه و طراحی گاز رسانی به شهرهای چورزق، گرماب - زرین رود، مطالعه و طراحی گازرسانی به نیروگاه یک و 2 و کارخانه سیمان قزل اوزن، مطالعه و طراحی گازرسانی به پری و روستاهای اطراف را از مهم‌ترین پروژه‌های در دست اقدام این شرکت در سال جهاد اقتصادی است.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول