اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت گاز مازندران خبر داد:

اجرای مطالعات گازرسانی به 169روستای مازندران

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت گاز مازندران گفت: 169روستای مازندران در حال مطالعات فنی و امکان‌سنجی و 49 روستا در مرحله فراخوان مناقصه هستند.

اجرای مطالعات گازرسانی به 169روستای مازندران
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری به نقل از روابط عمومی شرکت گاز مازندران، پروژه گازرسانی به 24 روستای دهستان میانرود بخش چمستان شهرستان نور با اعتباری بالغ بر 35 میلیارد ریال کلنگ زنی شد.
محسن عرب‌مقصودی مدیرعامل شرکت گاز مازندران در جمع مردم روستای بنفشه‌ده با تبریک آغاز هفته دفاع مقدس اظهار داشت: قبل از انقلاب هیچگونه خدمات گازرسانی در استان وجود نداشته و هرچه بوده به برکت انقلاب و خون شهدا بوده است.
مدیرعامل شرکت گاز مازندران، نصب هر علمک را به منزله پیام انقلاب برشمرد و گفت: با گازدار شدن این 24 روستا در آینده یک‌هزار و 779 خانوار روستایی از نعمت گاز طبیعی بهره مند می‌شوند.
عرب‌مقصودی با اشاره به بهره‌مندی 7 هزار و 131 نفر از نعمت گاز پس از گازرسانی به 24 روستای چمستان، خاطرنشان کرد: پس از گازدار شدن شبکه، یک ‌هزار و 800 علمک روی شبکه گازدار نصب می‌شود.
وی همچنین میزان شبکه مورد نیاز برای گازرسانی به 24 روستای چمستان نور را 79 هزار متر عنوان کرد و گفت: سرانه هر خانوار در روستاهای فوق الذکر 19 میلیون ریال است.
این مسئول تصریح کرد: توسعه گازرسانی به شهرها و روستاهای استان را در سال جهاد اقتصادی در دستور کار جدی خود داریم تا بتوانیم در خدمات‌رسانی به مردم موفق باشیم.
وی خاطرنشان کرد: پیمانکار 16 روستای باقی مانده دهستان میانرود نیز طی 20 روز آینده انتخاب و پروژه کلنگ زنی می‌شود.
عرب‌مقصودی با اشاره به حضور پیمانکار و انجام عملیات اجرایی با یک‌هزار و 800 کیلومتر لوله‌گذاری در 353 روستای استان، گفت: 169 روستای مازندران در حال مطالعات فنی و امکان سنجی و 49 روستا در مرحله فراخوان مناقصه هستند.
این مسئول تاکید کرد: دو نیروگاه، 441 واحد صنعتی و 79 جایگاه سی‌ان‌جی در استان زیر پوشش گاز طبیعی قرار دارند.
مدیرعامل شرکت گاز مازندران، 97 درصد خانوار شهری شهرستان نور را بهره‌مند از گاز دانست و گفت: 12 هزار و 234 خانوار شهری در شهرستان نور زیر پوشش گاز طبیعی هستند.
عرب‌مقصودی با بیان این مطلب که در حال حاضر 52 درصد روستاهای شهرستان نور گازدار هستند، اذعان داشت: 7 هزار و 844 خانوار روستایی در سطح شهرستان نور از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند هستند.
وی همچنین بر رعایت مسائل ایمنی و مصرف بهینه گاز طبیعی تاکید کرد.
انتهای پیام/ن20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول