اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت گاز مازندران خبر داد:

اجرای گازرسانی در 353 روستای مازندران

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت گاز مازندران گفت: در هفت شهر کوهستانی و 353 روستای مازندران، پیمانکاران گازرسانی در حال اجرای پروژه هستند.

اجرای گازرسانی در 353 روستای مازندران
به گزارش خبرگزاری فارس از تنکابن، صبح امروز با روشن شدن مشعل گاز در روستای کشکو از توابع بخش مرکزی تنکابن، هفت روستا از نعمت گاز خانگی بهره‌مند شدند.
مدیرعامل شرکت گاز مازندران در این مراسم با اشاره به اینکه قبل از انقلاب هیچ شهر و روستایی در مازندران از نعمت گاز بهره‌مند نبودند و این موهبت هدیه انقلاب اسلامی به مردم است، اظهار داشت: در حال حاضر ضریب نفوذ گاز شهری مازندران به 98 درصد و حوزه روستایی به 83 درصد رسیده است.
محسن عرب‌مقصودی با اشاره به اینکه در هفت شهر کوهستانی و 353 روستا پیمانکاران در حال اجرای پروژه هستند، خاطرنشان کرد: در سه  محور گازرسانی اقدامات خوبی توسط همکارانمان در شرکت ملی گاز مازندران و ادارات ناحیه به انجام رساندیم و امسال نیز که سال جهاد اقتصادی است با حجم بیشتری به کار ادامه می‌دهیم.
وی ادامه داد: این رویکرد در شاخه صنعتی و سی‌ان‌جی نیز به همین منوال بوده است به طوری که در صنایع 441 واحد صنعتی و دو نیروگاه و در سی‌ان‌جی 79 جایگاه در حال استفاده از گاز هستند.
مدیرعامل شرکت گاز مازندران پروژه مورد بهره‌برداری بخش مرکزی تنکابن را شامل هفت روستای کشکو، تقی‌آباد، سیف محله، ملاعظیم آباد، ایثارده، خشکرود و کبودکلایه اعلام کرد و افزود: با مجموع اعتباری بیش از  8 هزار و 500 میلیون ریال در مدت 540 روز از سال 88 پس از کلنگ‌زنی آغاز شده و پس از بهره‌برداری 770 خانوار از این پروژه که دارای 37 کیلومتر مسیر لوله‌گذاری است را از گاز خانگی بهره‌مند می‌کند.
این مسئول گاز را نعمتی الهی و مقرون به صرفه معرفی و اذعان داشت: با مصرف بهینه و استفاده از سیستم و لوازم استاندارد و بهره‌گیری از مبحث 19 در ساختمان می‌توانیم در قیمت و هزینه‌های انرژی توسط این نعمت پاک بهره‌گیری کنیم که علاوه بر آن به‌دلیل پاک بودن این سوخت از جنگل‌ها صیانت شده و به طبیعت نیز آسیب نخواهیم زد.
انتهای پیام/ن20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول