اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار بوشهر تاکید کرد:

پشتیبانی ادارات از برگزاری جشن زیر سایه خورشید

خبرگزاری فارس: معاون توسعه منابع انسانی استانداری بوشهر گفت: پشتیبانی و حمایت تمام دستگاه‌های اجرایی در برگزاری جشن زیر سایه خورشید ضروری است

پشتیبانی ادارات از برگزاری جشن زیر سایه خورشید
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، محمدحسین زارع سه‌شنبه شب در نشست با فرمانداران شهرستان‌های دشتستان، گناوه، دشتی و دیر و دبیر جشن زیر سایه خورشید استان بوشهر اظهار داشت:  برگزاری این جشن در استان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و تمام دستگاه‌های اجرایی باید در برگزاری این جشن همکاری و پشتیبانی لازم را از برگزار کنندگان این جشن داشته باشند.
 وی افزود: در دهه کرامت کل فضای استان تحت پوشش قرار گیرد و حال و هوای حرم رضوی به تمام نقاط استان انتقال یابد.
معاون استاندار بوشهر گفت: استان بوشهر سال گذشته از برترین‌های کشور در برگزاری جشن زیر سایه خورشید بود.
زارع اضافه کرد: این موفقیت ناشی از حمایت ادارات از برگزار کنندگان و سابقه ولایتمداری مردم ولایتمدار و دارالحماسه بوشهر بود.
دبیر جشن زیر سایه خورشید در استان بوشهر نیز در این نشست ضمن تشریح عملکرد دو سال قبل و راهبردها و سیاست‌های کلان جشن زیر سایه خورشید گفت: سال قبل این جشن در شهرستان‌های برازجان و تنگستان با استقبال خوب مردمی برگزار شد و امسال در چهار شهرستان برگزار می‌شود.
علی بادره خاطر نشان کرد: جشن زیر سایه خورشید با حضور خدام رضوی 12 مهرماه در برازجان و گناوه و 13 مهر در خورموج و دیر برگزار می‌شود.
بادره تصریح کرد: جشن اصلی زیر سایه خورشید و مراسم استقبال از خدام رضوی 14 مهرماه بعد از نماز مغرب و عشا در مصلی جمعه بوشهر برگزار می‌شود.
در ادامه جزییات اجرایی برنامه‌ها توسط مسئول کمیته طرح و برنامه و مسئول کمیته شهرستان‌ها تشریح و مقرر شد که فرمانداران هر چه سریع‌تر نسبت به شناسایی تشکل و هیئت‌های خود اقدام و آن‌ها را برای اجرای جشن زیر سایه خورشید به دبیرخانه مرکزی در شهر بوشهر معرفی کنند.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول