اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته دفاع مقدس؛

مسابقه تیراندازی ویژه روسای ادارات حاجی‌آباد برگزار شد

خبرگزاری فارس: به مناسبت هفته دفاع مقدس یک دوره مسابقه تیراندازی با تفنگ کلاشینکف ویژه روسای ادارات حاجی‌آباد در میدان تیر ناحیه مقاومت سپاه حاجی‌آباد واقع در منطقه نیزار این شهرستان برگزار شد.

مسابقه تیراندازی ویژه روسای ادارات حاجی‌آباد برگزار شد
به گزارش خبرگزاری فارس از حاجی‌آباد در شمال هرمزگان، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه این شهرستان عصر دوشنبه در آئین آغاز این مسابقات اظهار داشت: در این مسابقه در مجموع بیش از 50 نفر از روسای ادارات و نهادهای دولتی شهرستان شرکت و با یکدیگر به رقابت پرداختند.
عباس زجردور ادامه داد: در این مسابقه "محمدرضا ماندگاری" از اداره تعاون روستایی، "محمدحسین قاسمی‌افشار" از اداره کار و امور اجتماعی و "محمدحسین اجرایی" از نیروی انتظامی به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود، گرامیداشت هشت سال دفاع مقدس و بالابردن توان تیراندازی روسای ادارات را از اهداف برگزاری این مسابقه برشمرد و گفت: رزمندگان دوران دفاع مقدس و شهدای جنگ تحمیلی افرادی استثنایی و پرورش یافته در مکتب اسلام بودند که با اقدام ارزشمند خود برگ زرینی را به افتخارات ایران اسلامی اضافه کردند.
این فرمانده بسیج، جوانان را آینده سازان نظام دانست و افزود: آینده سازان باید با الگوگیری از شهدا با دشمنان مقابله و در رشد و تعالی کشور کوشا باشند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حاجی‌آباد با تاکید بر رشادت‌ها، جان‌فشانی‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان جنگ تحمیلی بیان داشت: امروز استکبار جهانی از مخالفت خود بر علیه نظام دست بر نداشته، بلکه با مشاهده پیشرفت‌ها و مقاومت در برابر تحریم‌ها مخالفت خود را افزایش داده است.
وی افزود: در حال حاضر دشمن با ایجاد جنگ نرم و انقلاب مخملی در صدد ایجاد تفرقه در بین حاکمان و مردم است تا خود بتواند حکومت کند.
انتهای پیام/ ر30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول