اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر اجرایی طرح نظارت عفاف و حجاب فارس خبر داد:

تجلیل از ادارات فعال فارس در زمینه حجاب

خبرگزاری فارس: دبیر اجرایی طرح نظارت و ارزیابی عفاف و حجاب در دستگاه‌های اجرایی استان فارس با بیان اینکه معدل دستگاه‌های اجرایی فارس در زمینه عفاف و حجاب بالا است، گفت: دستگاه‌های فعال در زمینه رعایت محورهای عفاف و حجاب تجلیل می‌شوند.

تجلیل از ادارات فعال فارس در زمینه حجاب
حجت‌الاسلام عبدالرضا خوشنویس امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: اجرای طرح عفاف و حجاب در دستگاه‌های دولتی مرکز استان فارس، دی ماه سال گذشته در ابلاغیه‌ای با 12 محور آغاز شد.
خوشنویس ادامه داد: پس از آن نیز در پایان شش ماهه دوم امسال مرحله نخست بازرسی و ارزیابی از وضعیت عفاف و حجاب به ویژه پوشش ظاهری کارکنان در دستگاه‌های اجرایی و اداره‌های کل آغاز شده است.
وی ادامه داد: با اعزام بازرسان فعالیت این دستگاه‌ها مورد ارزیابی قرار گرفته و پنج دستگاه برتر در زمینه عفاف و حجاب معرفی می‌شوند.
دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان فارس بیان داشت: بر اساس گزارش‌های ارائه شده، معدل دستگاه‌های اجرایی این استان در زمینه رعایت حجاب و عفاف بالاست.
خوشنویس تصریح کرد: محورهای عفاف و حجاب در زمینه های آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و تبلیغات شکلی و محتوایی است.
دبیر اجرایی طرح نظارت و ارزیابی عفاف و حجاب در دستگاه‌های اجرایی استان فارس همچنین در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: در قالب طرحی دیگر نیز به صورت مشاهده‌ای وضعیت عفاف و حجاب در اداره‌ها و دستگاه‌های دولتی این استان مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.
وی افزود: در این طرح نیز با هنجارشکنان در اداره‌ها و آنانی که با پوشش‌های خود ترویج کننده فرهنگ بیگانه هستند، برخورد می‌شود.
خوشنویس بیان کرد: در این طرح همچنین نوع پوشش‌ها در میان زنان و مردان کارمند مورد بررسی و آسیب‌شناسی قرار می‌گیرد.
دبیر اجرایی طرح نظارت و ارزیابی عفاف و حجاب در دستگاه‌های اجرایی استان فارس همچنین خاطرنشان کرد: مرحله دوم طرح عفاف و حجاب در اداره‌های استان فارس از اواسط مهر ماه امسال با هشت محور آغاز و ارزیابی‌ها نیز اواسط اسفند ماه سال جاری برای معرفی دستگاه‌های برتر صورت می‌گیرد.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول