اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر تنکابن مطرح کرد:

خروج ادارات از مرکز شهر تنکابن

خبرگزاری فارس: رئیس شورای شهر تنکابن گفت: خروج ادارات از مرکز شهر تنکابن تاثیر زیادی در رفع ترافیک دارد.

خروج ادارات از مرکز شهر تنکابن
به گزارش خبرگزاری فارس از تنکابن، عبدالعلی نیکفرجام بعدازظهر امروز در مراسم کلنگ زنی ساختمان جدید شهرداری تنکابن با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یادآوری شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس گفت: این پروژه یکی از مصوبات شورای شهر است که به دلیل وجود مشکلات شهر تنکابن در ترافیک شهری بهترین اقدام خروج ادارات از مرکز شهر و کانون ترافیک بود.
وی اظهار داشت: شهرداری و شورای شهر تنکابن در این مسئله مهم پیشقدم شده‌اند و این امر مطمئنا باعث کم شدن معضل ترافیک شهر می‌شود.
نیکفرجام احداث جاده ساحلی را از جمله اقدامات دیگر شورا و شهرداری عنوان کرد و ادامه داد: برای جلوگیری از هزینه‌های اضافی تملک ساختمان‌های این مسیر که تامین مبالغ خرید آنها از عهده شهرداری خارج بود تصمیم گرفتیم دیواره سنگی ساحل را به جلو برده و از حریم پشت این دیواره استفاده کنیم.
وی خاطرنشان کرد: نقشه فاز نخست این پروژه از مصب رودخانه چشمه کیله تا میدان شهید شیرودی آن آماده و برای تصویب و موافقت اصولی به مراجع ذیصلاح ارسال شده است.
رئیس شورای شهر تنکابن ابراز امیدواری کرد با احداث این مسیر کاهش بسیاری در ترافیک شهری تنکابن شاهد خواهیم بود.
وی ساخت ساختمان شهرداری و ادامه فازهای طرح گردشگری چشمه کیله را از جمله دیگر پروژه‌های شهرداری در کنار سایر خدمات این نهاد معرفی کرد و اذعان داشت: در مناطق پرتراکم از بافت شهری هرگونه اقدام عمرانی و تملک املاک نیازمند صرف هزینه‌های بسیار گزاف برای شهرداری است که غالبا از عهده آن خارج است بنابراین ساختمان شهرداری از مرکز شهر خارج شد.
وی با بیان اینکه  ساختمان قدیمی شهرداری نیز ثبت میراث فرهنگی شده است، تصریح کرد: تا امروز هیچ اعتباری برای مرمت و نگهداری این ساختمان از سوی این اداره کل صورت نگرفته است.
در ادامه شهردار تنکابن نیز با بیان اینکه برای آنکه کارکنان در محیط اداره با بازدهی بالا به کار مشغول شوند و امور مردم را انجام دهند نیازمند محیط سالم و زیبا هستیم، گفت: بنابراین این الزام وجود داشت تا ساختمان جدیدی برای شهرداری تنکابن احداث کنیم.
احمد خوش‌قلب حمایت همه جانبه مسئولان و مردم از احداث پروژه‌های شهری و وجود یک تیم مجرب با تلاش شبانه‌روزی در شهرداری را از جمله الزام‌های موفقیت کار ارزیابی کرد و بیان داشت: بر اساس برنامه‌ریزی‌ها و مصوبات در دست اقدام شهرداری تنکابن، این پروژه با اعتباری بیش از 250 میلیون تومان در زمینی به مساحت 7 هزار و 500 متر پس از انتخاب پیمانکار ساخته می‌شود.
وی همچنین یادآور شد: طرح گردشگری چشمه کیله در فاز چهارم با اعتباری بیش از 450 میلیون تومان توسط پیمانکار آغاز و تا پایان دی ماه به بهره‌برداری می‌رسد.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول