اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تبلیغات اسلامی زابل:

جزء‌خوانی قرآن کریم در ادارات نهادینه شود

خبرگزاری فارس: رئیس تبلیغات اسلامی‌ زابل گفت: جزء‌خوانی قرآن کریم در ادارات، حرکت بسیار مهم و جدیدی است و باید نهادینه شود.

جزء‌خوانی قرآن کریم در ادارات نهادینه شود
  به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان، حجت‌الاسلام محسن عارفی در محفل انس با قرآن کریم زابل اظهار داشت: خانواده‌ها موظفند، ارزش قرآن را در خانه‌ها و بین فرزندان بالا ببرند.
وی افزود: قرآن کتابی هدایتگر بوده و تنها برای مسلمانان نیست بلکه همه جهانیان را شامل می‌شود، حتی برای بی‌دین‌ها نیز هدایت‌کننده هست و این از نشانه‌ها و معجزات قرآن است. 
عارفی بیان کرد: قرآن شفادهنده روح و جسم انسان‌هاست و کفر، نفاق، فساد و سایر امراض روحی و روانی را شفا می‌دهد و برای مؤمنان رحمت است. 
رئیس اداره تبلیغات اسلامی زابل ادامه داد: سعی شود روز خود را با قرآن آغاز کرده و جایگاه قرآن همیشه در قلب‌ها باشد و از دستورات آن، استفاده کامل را ببریم. 
وی گفت: هرچه قرآن را بیشتر خوانده تکرار کنیم قشنگی و زییایی آن بیشتر جلوه‌گر می‌شود و ما را به طرف خود می‌کشاند تا از این دریای سراسر نور استفاده برده و با آن انس بگیریم. 
عارفی یادآور شد: باید ارزش قرآن در خانه بیشتر شود و والدین وظیفه دارند به فرزندان خود قرآن بیاموزند تا از کودکی نور قرآن در دلهای آنان متبلور شود.
 انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول