اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل جهاد کشاورزی کرمان:

شهدا به عشق ولایت به جبهه‌ها رفتند

خبرگزاری فارس: مدیرکل جهاد کشاورزی استان کرمان ولی‌فقیه را رمز عبور از فتنه‌ها و بحران‌ها دانست و گفت: شهدا به عشق ولی‌فقیه به جبهه‌ها رفتند.

شهدا به عشق ولایت به جبهه‌ها رفتند
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، عباس ملایی شامگاه سه‌شنبه در همایش سنگرسازان بی‌سنگر در کرمان اظهار داشت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) توطئه‌هایی علیه جمهوری اسلامی آغاز شد.
وی افزود: قدرت‌های طاغوتی منطقه ژاندارم خود را از صحنه بیرون دیدند و شعار جدید استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را شنیدند.
ملایی با بیان اینکه کودتاگران به نوعی وابسته به شرق و یا غرب بودند، تصریح کرد: انقلاب اسلامی نه شرقی و نه غربی بود.
وی با اشاره به اینکه بعضی از سیاست‌های امام راحل برای غربی‌ها هم ناآشنا بود، بیان کرد: برای مهار کردن مسیر انقلاب اسلامی توطئه‌هایی از جمله در کردستان، ترکمن صحرا، خلق عرب و خلق آذربایجان صورت گرفت.
ملایی خاطرنشان کرد: به موازات این توطئه‌ها امام خمینی (ره) نهادینه کردن جمهوری اسلامی را با انتخابات شروع کردند و ارکان نظام را چیدند.
وی افزود: همزمان با توطئه‌های داخلی قدرت‌های نظامی، سیاسی و پارلمانی دنیا با حمایت کشورهای سرمایه‌داری مانند عربستان، امارات و کویت حمله به ایران را آغاز کردند.
ملایی عنوان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از ابتکارات امام خمینی (ره) برای دفاع از جمهوری اسلامی بود که در ابتدای جنگ هنوز ساماندهی نشده بود.
وی با بیان اینکه تاکنون ملتی مانند ملت ایران این چنین قدرشناس، مطیع رهبر و ولایت نداشته‌ایم، خاطرنشان کرد: مدیریت جنگ به دست مردم بود.
ملایی با اشاره به اینکه در طول هشت سال دفاع مقدس حتی یک مترمربع از خاک کشور به دست دشمن نیفتاد، بیان داشت: جنگ ما برای خاک نبود، بلکه شهدا در راه ولایت و امامت شهید شدند.
وی عنوان کرد: بعد از دوران دفاع مقدس توطئه‌ها آغاز شد و هر چند که جنگ در آن جبهه تمام شده است اما در جبهه‌های دیگر ادامه دارد.
مدیرکل جهاد کشاورزی استان کرمان تصریح کرد: تهاجم و شبیخون فرهنگی پس از جنگ شروع شد و آثار آن را در جامعه مشاهده می‌کنیم.
ملایی تحریم‌ها و فتنه‌ها را از جمله تهاجم‌های دشمن علیه ایران برشمرد.
وی با بیان اینکه دشمن از کانال‌های مختلف ورود می‌کند، اذعان کرد: فتنه 88 پیچیده‌ترین فتنه‌ای است که دشمن طراحی کرد و این فتنه به دست افرادی که لباس دوست به تن کرده بودند، شکل گرفت.
ملایی بیان کرد: در این فتنه دشمن از افرادی که دارای اعتبار و سابقه در نظام بودند، برای توطئه خود استفاده کرد.
وی افزود: ولی‌فقیه رمز عبور از فتنه‌ها و بحران‌ها است و شهدا به عشق ولی‌فقیه به جبهه‌ها رفتند.
ملایی با تاکید بر اینکه فتنه‌ها در سایه ولایت خنثی شد، اظهار داشت: در زمان فتنه رهبر معظم انقلاب اسلامی راه را مشخص کردند و آنهایی که اطاعت مطلق از رهبری داشتند، متوجه راه شدند و مسیر صحیح را تشخیص دادند.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول