اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفتم مهرماه صورت میگیرد؛

برگزاری جشن دختران ولایتمدار در همدان

خبرگزاری فارس: مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد همدان گفت: همزمان با ولادت حضرت معصومه(س) و دهه کرامت جشن بزرگ دختران ولایت مدار هفتم مهرماه برگزار می‌شود.

برگزاری جشن دختران ولایتمدار در همدان
هادی فیض‌منش امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان اظهار داشت: جشن بزرگ دختران ولایتمدار همچون سال‌های گذشته همزمان با ولادت حضرت معصومه(س) هفتم مهرماه برگزار می‌شود.
وی افزود: این جشن بزرگ با حضور 500 نفر از دختران اعضای کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد همدان، دانش‌آموزان و دانشجویان، نخبگان علمی استان و با حضور مسئولان استان در مجتمع فرهنگی و هنری ابن سینای همدان برگزار می‌شود.
مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان همدان تصریح کرد: میهمانان ویژه این جشن بزرگ "فاطمه یعقوب" از کشور نیجریه و "فاطمه جلو" از کشور گینه هستند.
وی در ادامه اجرای مولودی، سخنرانی، تجلیل از 40 نفر از دختران نخبگان علمی، فرهنگی، هنری و ورزشی را از دیگر برنامه های این جشن عنوان کرد.
فیض‌منش بیان کرد: بانوان ایران می‌توانند با رعایت ارزش‌های ناب اسلامی و اخلاقی در عرصه‌های مختلف جامعه حضوری فعال و مفید برای کشور خود داشته باشند. 
وی خاطرنشان کرد: حضور بانوان با پوشش اسلامی مناسب در جامعه موجب آرامش و امنیت خاطر بیشتری در پشت سر گذاشتن مراحل موفقیت و پیشرفت می‌شود.
مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان همدان در بخش دیگری از سخنانش اهداف برگزاری این همایش را معرفی و تبیین اندیشه‌های حضرت معصومه(س) به نسل جوان، الگوسازی شخصیت‌های مذهبی برای دختران، تجلیل از مقام ائمه اطهار(ع) عنوان کرد. 
 وی در پایان یادآور شد: همایش دختران ولایتمدار با همکاری دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان همدان و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود.
 انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول