اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در برابر هجمه‌های مخرب دشمنان؛

پشتیبانی از ولایت مصونیت‌ساز است

خبرگزاری فارس: استاد حوزه علمیه شهرکرد گفت: پشتیبانی از ولایت موجب مصونیت جامعه در برابر هجمه‌های مخرب دشمنان در عرصه‌های مختلف است.

پشتیبانی از ولایت مصونیت‌ساز است
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام علی حیدری عصر امروز در محفل خاطره‌گویی سروهای ماندگار پردنجان، اظهار کرد: پشتیبانی از ولایت فقیه موجب مصونیت جامعه و انسان‌ها در برابر تهدیدهای دشمنان است.
وی افزود: اگر همه از ولی‌فقیه حمایت و پشتیبانی کنند جامعه و انسان‌ها در برابر تهدیدهای دشمن از هر آسیبی مصون می‌مانند.
حیدری با بیان نقش روحانیت در زمان دفاع مقدس، گفت: روحانیت در کنار رزمندگان مسائل دینی و مجالس دعا و توسل برپا و همراه و همگام با ایثارگران در آفرینش صحنه‌های حماسه و ایثار، نقش ایفا می‎کردند.
این استاد حوزه علمیه شهرکرد بر ضرورت گرامیداشت هفته دفاع مقدس، گفت: دفاع مقدس ما سرشار از ارزش‌ها و درس‌هایی است که باید در راستای پاسداشت و حفظ و صیانت از آن تلاش های فراوانی شود.
وی با تأکید بر اینکه اقتدار ایران اسلامی مدیون خون شهداست، افزود: این فرهنگ الهی توسط دلاورمردان این مرز و بوم در هشت سال دفاع مقدس ایجاد شد و امروز به عنوان تاریخ سرافرازی ملت ایران اسلامی از آن نام برده می‌شود.
حیدری بیان داشت: جوانان این سرزمین بدون هیچ چشم‌داشتی با نثار جان خود از اسلام و انقلاب حفاظت و صیانت کردند.
وی با بیان اینکه پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، دشمنان اسلام و انقلاب توطئه‌های بسیاری برای شکست قیام عاشورایی ملت ایران به کار بستند، گفت: وجود عواملی چون رهبری بی‌مانند بنیاگذار کبیر انقلاب اسلامی و همچنین حضور ملتی از جان گذشته برای حفظ اسلام و انقلاب مانع از موفقیت توطئه‌ها و نقشه‌های شوم دشمنان شد.
حیدری با بیان اینکه هفته دفاع مقدس هفته عزت، کرامت، شرافت و غیرت ایران اسلامی است، ادامه داد: افتخارات به دست آمده برای ایران اسلامی مدیون از خودگذشتگی‌ها و ایثارگری‌های جانبازان، رزمندگان، سپاهیان در طول هشت سال دفاع مقدس است.
نمایش صحنه‌هایی از نبرد رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول